kolmapäev, september 30

Homsest on laen kaelas

mida ma juba ammu ootan! Saab oma elamise eest tasuda. Aga tunne on, nagu maksaks lärmi ja kõige muu häiriva eest. Ja see pole mitte väike summa. Internet on ka siin £25, selle raha eest võiks ju korralikult töötada. Tahaks loota, et see on aasta peale.

Täna on jälle nõrk olla. Olen faitimist juba 3 korda skippinud, ups. Eile oli Rock Night. Muusika poolest parim koht eales, aga ringi vaadates tundsin end kui eksinud hing. Kuhu ma sattusin?! Seal oli ikka igasugu kirjulisi koos. Samas oli lõbus, sai tuttavatega juttu puhuda ja uutega tutvuda. Laural on mingi NUS kaart, millega saab 4pindise(tegelikult on seal rohkem;) ) õllekannu poole hinnaga ehk siis alla £5. Great bargain!

Mattiga tegime juba plaani minna vaatama ka Stirlingu vanglat. Millalgi lähme kohvile ka. Üleüldse on naljakas, kuidas igast inimesed kutsuvad kuhugi ja tunnevad huvi, millega tegelenud olen, aga mitte inimesed minu korruselt ühikas. Enamasti on kõik kõrvalühikast, keda tean. Suur hunnik lahedaid inimesi on Murray teise tiiva kõige ülemisel korrusel. Ja mõned on nii fancy'd, et elavad üldse korterites või siis linnas.

Nüüd katsun väheke magada.

Why did the monkey fall out of the tree?

Because it was DEAD!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...