kolmapäev, oktoober 14

Aina paremaks läheb!

Viimastel päevadel on tuju nii hea olnud! Vahepeal oli suht masendav olla... 

Noh, esiteks sain ma eile teada, et mu viimane eksam on 2. detsembri nädalal, kuid see oli väike eksitus, sest mu viimane eksam on 30. novembril! Ja siis saan tipa-tapa koju hakata tulema! Kas pole tore!! Ainuke asi, mis pole tore, on see, et ajaloo eksam tuleb loengute põhjal, ehk siiiiiis-peaks hakkama kohal käima. Ja meedias polegi eksamit. Mida elult veel tahta, no tõesti?

Teiseks, ma sain emme paki kätte! Sealhulgas mu arrrrmsad saapad ja mu soe jope. Mis kõige tähtsam-suur Kalevi šoks. nämnäm. Sain valvelauaonusid ka rõõmustada, sest ma iga kord longin pea maas oma postkastist eemale tühjade kätega ja nad alati ahhetavad minuga kaasa, et no kas pakki IKKA pole?? Kuid nüüd oli, hüppasin allkorrusel veidi ringi, lõbustasin sellega teisigi. Neil oli mu üle nii hea meel. Ja mul ka!

Kolmandaks, eile näiteringis oli NII kift! Iga kord lähen sinna kõheldes, et ikkagi suht õhtu käes ning ei jaksa ja ei oska seal energiliste inimeste keskel olla. Siiski iga kord olen ma nii rahul, et ikkagi käisin. Kunagi ei pea pettuma. Nii naljakas oli! Päriselt, mujalt on raske nii häid emotsioone otsida. Siis hiljem selle vinge rahvaga muidugi puppi ning edasi Rock Nightile. Väga hea õhtu oli! Ja täna on "Kärbeste jumala" auditions. Can't wait!!

Lisaks kõigele leidsin online raadio, mängib Beatles Tribute jaam, see balanseerib veits seda fakti, et kohe raamatusse, täis kuupäevi ja erinevate kunnide tegemisi,  süvenema hakkan. Fun times. Pärast väike jalutuskäik ka.

Aye, ja siinne 15 kraadi väljas on tujutõstja, jumala soe!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...