laupäev, oktoober 10

Jõudsin just tagasi näiteringi Garage CleanOut'ilt, veidi külmununa ning silme ees vaid üks-keedan teed ja saan sooja! Tuppa jõudes hakkas taaskord tuletõrjealarm käima. Ohates haarasin siis oma salli ja kõmpisin välja tagasi. Oeh, kõigest on nii väss peal. Tänase puhul on see hea, et kui tekib idee tukastada, siis on lootust seda teha ka, sest inimesed on nädalavahetuseks koju läinud, mis tähendab vaikust

Eile käisime Therese'ga Edinburghis. Nii lahe oli päevaks jalga lasta. Nii ilus on seal ja merd nägin ka! Väga oluline. Tagasiteel mul juba pool aju puhkas või ma ei saa aru, mis minuga juhtus, aga nii naljakas hetk tekkis, kui ma üritasin inglise keeles öelda "röövel." Arvasin, et see on robberer, Therese ütles, et ei robber. Siis küsisin 5 korda "on vä??" mille peale korrutas ta, et it's ROBBER! Ta ei saanud üldse aru, mida ma jahun. Samas, kui ta mulle midagi ütles ja ma ei kuulnud hästi, ütles ta seda sama asja norra keeles. Tahtsin otsida endale salli, sest ma lihtsalt pean ostma erinevatest paikadest ühe. Aga midagi ei leidnud. Therese see-eest šoppas üsna korralikult. Sai endale muude asjade hulgas ilusad punased kontsakingad. Lahe tšikk ilmus nendega tuletõrjealarmi ajal õue.

Õiged asjad, mida jala otsa libistada, kui kiire on...vähemalt nägi vinge välja!

Üks paljudest asjadest, mis mulle pähe ei mahu on see, et sellesse idüllilisse Murray Hall'i tahab kolida üks noormees, kes hetkel väga viksis korteris Stirlingus elab. Tal seal mõistlikud inimesed ja palju ruumi. Kuid ei, tema sõnul pole ta sõpru leidnud, sest elab nii eemal. Nüüd saab ta siis ülejäänud aasta ohtralt sotsialiseeruda, seda tuletõrjealarmi saatel, lärmis ning lagunevas endises vanglas. Enjoy!!

Ja mul tunne, et vigastasin oma närve Kärbeste jumala workshopis. Me pidime nii jaburaid asju tegema, kätega vehkima, häälitsema ja niisama ägedad olema. Nüüd mul igal juhul vasaku käe sõrmed tõmblevad alalõpmata.

Nüüd näljutan end ehk siis ootan, mil kell 7 saab. Siis järjekordne õhtusöök sõpradele Matt'i pool. Veg'i toit, yummyumm! Muidu ma peletan jälle isu eemale, kui enne midagi nokitsen. Bon appetit!

River derci, mehed!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...