reede, oktoober 16

Mis päikseline hommik!

Eile õhtul voodisse minnes oli tunne nagu elaksin mošeele VÄGA lähedal ja et hiline palvetund on alanud, tegelikult keegi vist kuskil parandas oma lauluoskust. Seejärel tekkis tunne nagu elaksin otse looduspargi keskel-linnulaul oli lihtsalt nii vali! (samas enam-vähem elangi...) Ja siis...olin tagasi normaalsuses, kell 5 jäid inimesed vait, hurraa sain 2h magada. Tekkis suuremat sorti tahtmine kedagi sõimata.

Lõbusamast poolest nii palju, et pärast pesu pesemist leidsin oma asjade hulgast ühe Union Jacki südamekestega soki, mitte minu oma. Üle-eelmine kord kaotasin oma mõlemad Inglismaa sokid, siin käib miski hull aktiivne sokikaotus ja -leid. Nüüdseks on 2 sokki ilma paariliseta.

Jee, ja salli ostsin ka! Valge. Üks päev olin veidi värvikamalt riides, õpetaja Antonio ütles, et "you look like...spring!" aga väljas hoopis ilus-ilus sügis

























Sellest ilma asjast ma küll aru ei saa, eile 16 kraadi. Käisin topi väel! Ja palav hakkas. jumala äge

(Matti peale olen endiselt nii kade ja tundub, et see süveneb iga sekund. Ta elab korteris koos lahedate inimestega, seal on vaikus, vaade on SUPER ja lisaks kõigele oskab ta süüa teha)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...