teisipäev, november 10

Eile hommikul olid kraadid isegi miinustes. Üllatavalt talvine tunne oli väljas! 

Laural käisid nädalavahetusel vanemad külas, tõid musta leiba ja läti/leedu komme. Käisin 2 õhtut tema pool leiba nosimas, ai kui maitsev oli! Ja muidugi vaatasime hiliste õhtutundideni napakaid x faktori või kunagiste boybandide videoid. Kuigi on lõbus olnud, olen ma ka väga häiritud. Eriti mu uni!! Tänu oma koridorikaaslastele, eriti üks kisakõri, jään ma magama kell 5 ja kui on mul võimalus ärgata kell 10, siis EI seesama eit hakkab hommikul vara keset koridori karjuma. Eriti epic oli see, kui teisest köögist keegi midagi aknast välja karjus, tšikk karjus vastu, et nad vait jääks ja teistega arvestaks, mine sa võta kinni... Ma ei oska sõnadesse panna, kui väga ma ühikas elamist jälestan!! Ja ma oleks nagu lepingu vikatimehega sõlminud vms, sest siit ei saa mujale ka kolida. A ma olen tugev, ostsin eile c-vitamiini!

Mul tunne nagu oleksin maratoni jooksnud, tegin viimased copy-paste oma ajaloo esseele, paras nuhtlus oli!! Nüüd on ta valmis ja David I-ma tean su hingeelu

Kodu, ma tulen varsti!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...