kolmapäev, veebruar 17

Mul ei olnud oidu detsembris oma kullakallis potitaim kellegi kätte jätta, kes talveks siia jäi ning nüüd ta veel üle nädala niisama passis, segas, häiris ja võttis ruumi mu kraanikausi kõrval, kui mul lõpuks oidu oli ta ära visata. Muidugi vahepeal tahtsin ma teda meeleheitlikult elustada, aga pidin tõdema, et see hästi ei õnnestu. Nüüd on mul ka ruumi, kuhu astuda, koristasin ära oma toa! Tänase päeva jooksul pidin tõdema ka, et Bridge of Allanis mingit tööd pole pakkuda mulle. Ja eile feissisin fakti, et peaks kingadele natuke rohkem kui £5 kulutama. Vastasel juhul on need ühekordseks kandmiseks ja üürikeseks hetkeks näen ma välja nagu ülejäänud linna tüdrukud, nii et siiski ei.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...