neljapäev, veebruar 11

Puhta kevad ju, siin

Jõudsin esmaspäeva hommikul lõpuks oma ulualusesse tagasi. Oi, milline kergendus see oli pärast bussisõitu Riiga, lendu Prestwicki, 6 tundi passimist lennujaamas ja veel 2 h rongidega jamamamist. Aga kohale jõudsin! Võtsin väikse uinaku, esimese asjana porter küsis kaua mul aega võttis, et jõuda nii et mu välimusele oli uinak kindlasti suureks plussiks. Enne rääkisin muidugi Mihkliga. Ja pealegi olid mul kerged järelvõnked sünnipäevast, mis oli nii tore ja lõbus! Korraks tuli Matt pärast mu tuppa külla, ajasime kaks sõna juttu, sain Lauraga kokku, Domi juhtusin ka korra nägema. Lauraga suundusime Tescosse toidumoona ja alkoholi järgi, nimelt oli õhtul Ola manu väike pidu. Nii hea jalutuskäik oli, päike paistis, taevas oli sinine, maa on lumevaba!!! Hõissa ja valleraa ma ütlen. Nii selge ilmaga nägin lõpuks kaugemad mäed ka ära, lumetippudega n shit. Muru roheline ja värki. Ainult, et kogu see tekitas illusiooni, et väljas ongi üpris soe, mis põhjustas selle, et nüüd olen ma haige. Jesus fakkk. Aga see ei takistanud mind täna minna tööjahile. Jagasin uljalt cv'sid. Ühes kohvikus pöördusin ühe neiu poole taaskord küsimusega, et kas tööd on pakkuda, mille peale ta vaatas leti all olevat kedagi, kes sealt tükk aega välja ei tulnud ja ütles "Dave, it's for you." Siis Dave ühel hetkel ilmus sealt leti alt ja rääkisime ja värki ning nüüd järgmine nädal, kui selgub mu tunniplaan, lähen tagasi. Ma tõesti nii loodan selle peale, siis on tegevust ja aeg läheb kiiremini kindlasti. Käisin uuesti toidupoes, pean tõdema, et olen taas tudengitoidu peal, samas normaalne.

Lähiajal peab hakkama sügiseks korterit vaatama, enne kui nina alt kõik ära napsatakse ja siis on siin talutav elada ka. Ma juba mitmendat korda rabanduse äärel ja murran pead, et mida inimene peab tegema selleks, et tekitada säänset müra nagu see, mida ma siin kuulen pidevalt. Kuid nüüd naasen ma tagasi oma pooleli jäänud filmi juurde, nii põnev on, film "21." Head vaatamist, kui mu nõu kuulda võtate, et vaadake!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...