laupäev, aprill 24

Hüperõnnelik

et festival läbi on. Lõbus oli, aga proovid muutusid juba nii tüütuks. Saan end lebosse lasta lõpuks, apart from work. Vähemalt sain ma 8 korda teeselda iirlast, kelle kätt palub poes keegi suvakas, pärast viisakat korviandmist tuleb sisse järjekordne austaja ja palub kätt, mille peale ma karjun FUCK OFF!! Proovis suutis Ross põlvili laskudes oma hargivahe katki käristada, mis oleks päris situatsioonis üsnagi okooou..

Lisaks eksisteerib lõpuks mu kraanikausis äravool. Ja ma sain palju palka 1 nädala eest ning mul on tulemas palju töötunde. Portjee üritas mulle just oma tehtud suppi pakkuda, aga mul oli kuidagi veider seda vastu võtta. Lõpuks surus ikkagi oma šokolaadinööbid mulle pihku nagu mingi vanaisa.

Ja lõpuks-ma kavatsen ülejäänud päeva vedeleda ja naudin vaikset nädalavahetust. Jooksma lähen ka. Tööl täna oli niiiii busybusy 6 tundi jutti, mis on väga ebaloomulik meie kohviku jaoks. Tegin 2 h üle, aga mis sest, sest selle eest saab rahhhhi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...