laupäev, aprill 10

Ma lihtsalt pean kohe uue postituse j2rgi kirjutama. Eile ei l2inud ma otse tudule vaid oli vaja vut vut vut minna baari. P2rast avastasin, et mu l2paka laadija on kodus. Lauraga koos otsisime meeleheitlikult inimesi, kellel ka Acer oleks. L6puks leidsin oma hero Michael'i, kes yhtlasi ytles Gretele, et ta on mu husband ja et me saame lapse. Ta siis laenas mulle laadjat, sain selle 63% t2is. Passisime selle aja peahoones, kus n2dala sees on s88gikoht. Ma suutsin endast aina lollimat muljet j2tta, sest ma ei tea mitte millestki mitte midagi. Michael kysis isegi, kuidas ma yldse ylikooli sisse sain! Aga no sain. Ta ytles seda ka, et mu english is horrible, sest ma kogemata kirjutasin cooooool bens
T88l k2isin. David arvas, et hea viis inimesi meelitada on jagada t2naval buy 1 get 1 free flaiereid. Asi l6ppes sellega, et ma astusin lihtsalt sellest ringijooksmisest ja h2mast k6rvale ja pesin aina n6usid. See olukord muutus nii talumatuks. Ja siin on t2ielik suvi! Mul pole s6nu lihtsalt, niiiii m6nus on t2naval jalutada m6eldes, et enne mu 2raminemist oli see yks sopaauk. Nyyd teen ma arvuti ruumis k6ike muud kui oma esseed, mida ma h2dasti tegelt tegema peaks. Sellep2rast oli ka kogu see laadija jama, et mu essee stuff oli vaja k2tte saada kuidagi. I get back to work nowz

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...