esmaspäev, aprill 19

Ma sain oma laadija kätte!

Nüüd saan ma rahus vahepeal enda seltskonda nautida filmi saatel näiteks. Nii väsitav on kogu aeg vahet pidamata inimestest ümbritsetud olla ja midagi muud ka nagu teha polnud. Teine valik oleks olnud lugeda oma leisure studies raamatuid, mis on igavaimad asjad maailmas! Töö on peaaegu iga päev olnud ja muud üritused õhtuti, peamiselt tšill õues või pubis. Eile oli Matti õhtusöök ja hiljem open mic night. Tänu kõigele olen ma nii väsinud kogu aeg ja ma muud unes ei näegi kui ainult tülitsemist ja vihastamist.

Seal hulgas saatis emme ka suveriideid. Need kannan ma siin räbalateks! Enne kui seelikuid saan kanda, pean ma oma sinikatest lahti saama ja ka harjumusest end enda teadmata igale poole ära lüüa. 

Mul on sjuuke ekstaas, et semester varsti lõppeb! Põhimõtteliselt 3 nädala pärast. Ja siis rügan end oimetuks, et maksta oma tulevase korteri deposiit ja esimene üür. Pingutan ka selle nimel, et kodus saaks suvel natuke kauem olla ja naerda oma koduloomade üle ja aias samal ajal grillida ning õllet libistada. Ahjaa ja Silje pakkus mulle välja varianti minna suvel Norrasse tööle, seal on megailus ja nähtavasti mega hea palk! 

Pean leidma selle aja ka, et Bridge of Allanisse minna pildistama, sain ju digika ka nüüd! gee you are you ™

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...