esmaspäev, aprill 26

Minust on saanud üleöö kalorijälgimise friik. Ühtlasi avastasin, et ainuke suhkrukogus, mida ma päeva jooksul tarbin, on lusikatäis, mis ma kohvi sisse hommikuti segan. Mõni ime, et mul pidev väsimus ja peavalu on. Ostsin siis Tesco šoksiküpsiseid, ahmisin endale umbes 5 tükki järjest sisse ning seejärel vaatasin kalorikogust küpsise kohta. Ühes küpsises on rohkem kui mu eilses supis, mida ma pärast jooksmist sõin!!! Mul hakkas halb. Päriselt-mu organism pole vist harjunud, et ma teda maiustega hellitan. Nii ma siis panin need küpsised endast võimalikult eemale ja jäin magama, sest noh, uni oli. Homme olen jälle õhtuni tööl, Stirling ei tundugi nii turvaline, kui päike on looja läinud. Igasugused töllerdavad kõikjal.

Ahjaa, tulge meie boksi!
Seal on palju häid koogikesi, millele ma olen siiani suutnud vastu panna, läbi raskuste!!suurte raskuste

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...