teisipäev, aprill 27

Reality check

Ma olen vaimselt väga häiritud. Mitte, et mul oleks Šotimaast olnud ettekujutus kui 100% headust ja null kriminaalsust, aga ma lugesin täna lehte tööl, ainus positiivne artikkel oli sellest, kuidas mingi pere võitis hunniku raha loteriiga (ka šokeeriv news flash, kuidas prestiižne restoran oravaliha pakub, disturbinnnng), ülejäänud rääkisid kas leitud laibast järves või siis peata leitud laibast, lisaks oli viimast pikka aega peetud orjana ning oli jõhkra vägivalla ohver. Võib-olla on mu enesetunne selles, et ma üldse siinseid lehti lugema olen hakanud. Aga ma ei saaaa lihtsalt, kõik tunduvad siin toredad, minu vastu ollakse vähemasti kena-poemüüjatest hindud (v.a. see Glasgow oma, ma pakun, et ta pole eales näinud tsikki viina üle taidlemas nii pikalt), tänaval kõik naeratavad ja teretavad, hahaa eriti, kui ma jooksmas käin ja samad tüübid vastu jooksevad. Teed ületades kostub autodest kommentaare nagu "I like the bum" jne. Samas, kui kliendid kohvikus teada saavad, et ma Eestist olen, siis osade reaktsioon umbes selline nagu see oleks mingi haigus või siis öeldakse nono you are doing very well ja seda tooniga nagu ma oleks kerge vaimse puudega. Üks seniilne crazy lady, keda omanik kardab ja eemale peletab nii kuis võimalik, suutis kuidagi meelde jätta, et ma olen Etioopiast. Võimalik tõesti, et mingi nurga alt lööb mõningane aafriklase tunnusjoon mus välja. Seesama inimene pakkus mu juuste pärast nädal aega tagasi, et ma taanlane.
     I want too break freeee ja ma ei tea, mida ma selle all silmas pean. Ma tean aint, et mul sai kõigest täna kõrini. Pole nagu põhjust muserdunud olla, aga lihtsalt siiiber on. Vot täna kohe tahaks koju ilma pikema jututa ja siis lihtsalt olla. Aga ma tean, et tollest viskab ka kopa ette, nii et ma ei tea üldse, mida ma tegema peaks, et mingit motivatsiooni üleüldiselt millekski oleks. 
Ma tahan nii palju asju ja ma tean, et enamik neist on praeguse olukorra tõttu teostamatud ja nii ma siis pean leppima, et ma üldse ei saa mis ma tahan. Ja samas oskan olla tänulik ja õnnelik, et ma olen saanud nii paljude heade ja suurte asjadega hakkama.

1 kommentaar:

  1. Mul juhtus selline asi, kui ma hakkasin läpaka puudumise tõttu kohalikku Londoni raadiot kuulama. Väike laps sai surma, sest talle kukkus tänavalamp pähe. No midaaaaaa.

    VastaKustuta

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...