reede, aprill 30

We're better than you, and we know it!

Blonds do have fun!...khm, more fun! haha. Ei tegelt ma olen ametlikult kõikide inimeste naerualune, kes mind vähegi teavad. Ja ma ei imesta ka, kui ma oma essee valesse esseekasti panin ja see 6 päeva hiljem leiti ja ma selletõttu oma essee feilisin. Leisure testi feilisin ka, selgus, et keegi kontrollis neid sitaks valesti ja kõik said lõpuks ikkagi väga head tulemused, exept me, mu hinne jäi ikka samas. BOLLOCKS! Ja suutsin ikka kilde panna eile BBQ ajal koos näiteringi inimestega. Lasin paljajalu ringi nigu põliselanik ja kõndisin kooli peal ringi alkohol näpus. Arvutiklassis suutsin ma toolilt maha kukkuda. Mu suutlikkus on piiritus. Õhtu venis edasise veini saatel nati pikemaks, kui ma plaaninud olin ning nüüd pole kuigi värske enesetunne. Tagatipuks avastasin ma, et JAH mu kallid kaasühiklased on nii oinad, keegi fucker lasi aknast välja õhuvärskendajat ja mul on tunne, et see kõik on kogunenud minu tuppa ja see ajab veel rohkem iiveldama! Lähen ostan toidukaupa Bridge of Allanist hoopis. Ja mu plaan saada sinikatest lahti lihtsalt ei õnnestu! Mu pool kintsu on salapärastel põhjustel sinine...
Õhtul on pancakes @ Ola's

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...