laupäev, mai 22

Feeling not so alive

Ossa raisk, meedia eksam oli just ära. Ma sügavalt loodan, et ma teemast VÄGA mööda ei pannud. Muidu on eluke ilus. Ilm on ilus ja kuuuuum, oi kui kuum. Šotimaa kohta poleks ma seda eales lootnud. Ja siis ma vähemasti lootsin, et see kaua ei kesta, aga tutkit. Tööl saab nalja nagu alati, minu kulul. Vähemalt on inimestel oma järelpõlvedele midagi huvitavat rääkida. Emme saatis enne kukke ja koitu sõnumi, et tuleb mulle hoopiski lennujaama vastu! No tegelt ma olin palavuse tõttu nagunii ärkvel, aga ei tahtnud rõõmust hõisata, sest see oleks nurjanud mu püüdlused taas uinuda. Nagunii ei uinunud tegelt. JEEJEE emme tuleb terve selle pika tee Riiga mulle järgi, lõpuks ometi ma ei pea seda viletsust seal läbi elama.
Vahepeal avastasime Siljega rikaste rajooni Bridge of Allanis. Mida kõrgemale majad mäe peal ulatuvad, seda uhkemad ja lossilaadsemad nad on. Ja me alati teeme näo, et äsja kolisime sinna ning oleme oma veepudelikestega tervislikul jalutuskäigul, ühtlasi oma naabruskonda avastamas.
Ja ülehomme tuleb Karin külla mulle. Siis teeme möllu. Nüüd ma lähen päevitan õhtupäikest ja õhtul ma loodan valmistuda järjekordseks eksamiks.
stay sweet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...