laupäev, november 20

excitement

Homme lülitatakse Stirlingus jõulutuled sisse, ma olen nii põnevil! Võib-olla pigem selle-pärast, et mu boss rõhutas umbes nelisada viiskümmend kolm korda, KUI kiire päev homne olema saab tööl. Ja ma tahaks näha seda. Ma olen viimasel ajal ainult nädalavahetuseti töödanud, mis vanasti oleks minu silmis surm olnud, eriti nüüd sel jõuluhullluse ajal. Aga ei, kõik on norm, mu närvid on vist üles öelnud juba, sest miski ei ärrita mind seal enam. Isegi, kui ma taipan, et ooooooot see olukord on ületanud kõik normaalsuse piirid, ja ma näen, et teistel on ka sügavalt pohhui. Hahah, jõuluaeg on rahuaeg ju, in my ass! Ma siin mõtlesin vahepeal, et sõda on lahti. Kõik hakkasid omavahel tülitsema korteris ja mingi õiendamine käis kogu aeg. Kõige suurem pahandusekott on olnud elekter. Ja Xbox, mida osad siin hommikust-hommikuni mängivad.
Lisaks ootan ma, et me oma kuuse kohvikusse saaks. Siis ma lähen sinna spetsiaalselt seda ehtima. See juhtub alles 1. detsembril, nii et seda on lubatud oodata.
Ülekõige ootan ma, et mul õppimistuhin peale tuleks, sest mul siin virn raamatuid, mis vajab lugemist, et oma esseega kaugemale, kui sissejuhatus, saaks jõutud.
ja oh my god, Eestis on 1521 saart, ma omast arust uljalt pakkusin 532. Ja seda nimekirja vaadates tulevad tõepoolest tuttavaid nimesid kuskil 7...
ja kas keegi oskab kõik jõuluvana põhjapõtrade nimesid loetleda, ma avastasin, et kõik teavad ainult Rudolfit

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...