reede, detsember 17

on kodu see

Mõtetega olen ammu juba kodumaal, ma lihtsalt niiii väga ootan! Ja nii kaua olen oodanud. Ning piipõl oh my, täna hakkan kodu poole end seadma. Pean küll öö lennujaamas veetma, aga eile peale eksamit pidas üks tüdruk tarviliseks muga rääkima hakata bussipeatuses. Sest ta käib meie kohvikus kogu aeg ning meil sama degree. Kuna ta eelmine semester õõnestas mu arvamust ühest tüübist ühes tšehhi filmis, siis ma ei leidnud, et ta meeldiv inimene oleks. Aga hakkasime eile rääkima, ning selgus, et tal ka samas lennujaamas au ööbida. Niiet nüüd mul on jutukaaslane vähemalt. Ja ta tegelt tore. Vaja vaid lõpuni pakkida, sest mina kui kokkuhoidlik ja rahaihnuskoi võtan aint käsipagasi seekord. Mul pole ju muud vaja, kui tegelikult koju jõuda, muud ma ei taha! juhhuu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...