kolmapäev, detsember 1

tali tuli vol 2

Nähes selle ilusa ja ägeda lume tagajärgi, siis võib järeldada, et inimestele see ilm väga ei meeldi. Ja ma ei pane pahaks. Süüdistan kõiges valitsust. No igal aastal tuleb mingil määral siin lumi maha ja ikka ei käi mõistuses klõps, et peaks vist ka sellisteks ilmastikeoludeks valmistuma. Iga kord sama seis-rongid ei sõida, bussid ei sõida, lennujaamad kinni, poed kinni, sest teed on kinni, autod on kraavides, eksamekid tühistatakse, üleüldse kõike tühistatakse, keegi ülesmäge sõita ei saa. Näha on jah seda pingutust inimestelt, kes siin tänavate ohutuse eest vastutavad. Üks vana naisterahvas libastus poe ukse ees, ma mõtlesin algul, et ta murdis raudselt 7 ribi. Aitasin ta püsti, õnneks oli tal lihtsalt kerge ehmatus. Raadios oli parim soovitus see, et inimesed oma kodudes püsiks. No jumal küll nagu elusuurim looduskatastroof oleks käes! Ja inimesed ei saa midagi parata ka sinna, riik ei saa lumega hakkama, no mis teha. Kurb lihtsalt.
On the other note, sain endale uued saapad, millel on vahelduseks talla all ka kerge muster, sest mu enda elugi on korduvalt siin jalgsi liikudes ohus olnud. Tegin oma telefoni ka lukust lahti, et seda uhkusega ikka Eesti numbriga ka kasutada saaks. Karita tuleb ööseks siia, tal vaja hommikul vara tööle minna ning linnakust ei saaks ta mingi nipiga nii vara linna. Nii et ma pean koristamise käsile võtma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...