pühapäev, veebruar 13

saavutused

Olles tundide viisi oma blogi kallal mässanud, parim mille peale ma tulla sain oli Peter Griffin oma hiilguses.
Teistest saavutustest rääkides, siis tahtsin ma tööl eile sudokut lahendada ja ütlesin kliendile, et ta seda ajalehte ei võtaks, kui ta seda kangesti võtta tahtis. Selle peale ütles ta, et you got 5 minutes! Little did I know et see on elu raskeim sudoku ja tunni ajaga suutsin ma leida ühe numbri! Siis ta lahkelt andis mulle teise ajalehe öeldes, et seal on lihtsamad...
JAAA ma sooritasin elu parima ostu, ausalt. Ma ostsin 48 penni eest (Tesco value ju) uued pinsetid, sest ma oma vanad eluparimad pinsetid kaotasin kuskile ära. Ja need on parimad pinsetid maailmas!!
Ning meie internet viib nüüd juba vaikselt kõiki hauda, asi pole ainult minus. Ja hoopis teine tunne on sees, kui kõik tagasi on. Muidugi mitte Dany. Selline tunne, et kõik läheb lõpuks endistviisi, isegi kui see endistviisi tähendab pidevat peavalu millegi üle, a see ongi kodu. Aga ega ma jumala eest järgmine aasta siin ei taha elada. Kolin Silje korterisse, kus on kõigest 90 naela odavam üür. Võtan kevadel siin elult viimast,sest siin on ju aed, kus me saame teha uhkeid aiapidusid.
Varsti Aleksandra ja Lauraga uude kohvikusse, kus on alkoholi litsents ka!hehe

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...