neljapäev, märts 24

kevaaaaaad



Meie pajupuu

Ja oi kui ilusad ilmad! Ja soe, täna 15 ja enamgi veel. Jalutasin kooli jõusaali, üritasime Siljega seejärel järvele ringi peale joosta, aga mu jalad veavad mind kogu aeg alt ning me pidime kõndima ülejäänud aja. Jõusaalis tegime peale veel sõudmisaparaadiga trenni ja kuna meil mõlemal nälg näpistas, siis kaua me ei jaksanud. Jalutasin tagasi linna. Ja üldse mul tekib nii imelik tunne bussiga minna kuhugi, kui nii ilusad ilmad on esimest korda, lihtsalt pean jalutama. Ka kõndimine ikkagi trenn ju. Eile sain Mihkliga skaippida, see nii märkimisväärne, sest seda juhtub harva...
Ma pean tegema mingi vapsjee netilehekülje ise ühe aine jaoks, otsustasin selle teha taaskehastamisest, sest ma ei hakka ennast oma netileheküljel ometi iseloomustama ning kõik muud ideed, mis mulle pähe tulid nõuaks teiste materjalide ja piltide varastamist netist, peaks vist sellega eriti ettevaatlik olema. Ja mu vaheaeg algas juba teisipäeval, olgu tänatud igausugused streigid, sest siis tühistatakse millegipärast kõik loengud ja seminarid.
Eile käis mul elu kiireim "koristus" ehk siis viskasin kõik kappi või lükkasin voodi alla, sest meie kallis korteriomanik korraldas järjekordset flat view'ingut, muidugi mina ei tea sellest kunagi midagi. Ja ma parasjagu Mihkliga videokõnetsemas, kui mingi hunnik võõraid sisse sadas, aga nad olid toredad. Ei tahtnud mu toast kuidagi ära minna, jäid ringis seistes omavahel rääkima..
Asun koristama, sest Minni ju tuleb homme juba:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...