teisipäev, märts 1

okei, Piret hakkas lõpuks trennis käima. Teist korda käisin jõusaalis. 45 minti tallasin mingi masina otsas ning see on ideaalne, sest ma ei saaks selle lindi peal joosta oma tobedate põlvede pärast. See sõudmise aparaat on ka hea, meeldib nii väga. Jalutasin linna tagasi ning kodus tegin veel six packile harjutusi, küll ta varsti välja paistma hakkab! Homme peaks uuesti minema, mul koolis 3 tunnine paus. Rääkides tervislikkusest, siis ma pole üle nädala joonud. Muidugi ajasin ma eile Silje pool vahvleid hea ja paremaga näost sisse ning mu üüratu krõpsupakk sai söödud suhteliselt lühikese ajaga.
Ma ei väsi kordamast, kui ilusad ilmad ikka veel on. 3 või 4 päeva järest. Silje noormees Nathan selle üle muidugi ei rõõmusta, sest siis jõed pole nii veerohked ning ta ei saa normaalselt kayakkida. Siis kui sajab, siis seisab ta akna all käed puusas, hingab sügavalt sisse ja ohkab "...perfect!!!" Nüüd vaid hädaldab, et ilmad halvad on..
Aga sellise hea ilma jätkumise puhul peab ühel heal päeval Dumyati uuesti vallutama, oujea

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...