pühapäev, märts 20

on aeg eputamiseks

Esiteks, Tryzna Michal saadab mulle Poola mõdu! Ja lausa kaks pudelit, ma ei jõua oodata, millal need kohale jõuavad. Kuna ma andsin kohviku aadressi, siis ma juba näen ennast tööl pudelit lahti korkimas ja kõigile seda pakkumas, hullu pilk silme ees, aga see on ju nii maittttsev. Vastutasuks saadab emme talle Kalevi šokolaade, eriti tiramisu omi, sest Michal armastab neid. Näe kui hea, kui sul on tuttavaid erinevatest riikidest. Nad juba seal valmistuvad hooajaks, mais hakkavad mööda ilma rändama ja esinema, nii tahaks neid näha.

TEISEKS, nii-Minnnnni tuleb ju külla mulle reedel! (Pean koristama.....) Aga ta tuleeeb ja nagu ta ise ütles, saab eesti nalju teha, heeheee! Lähme vaatame kauneid paiku ja siis maitea...eile sain Karitaga kokku ja näitasin talle Silje korterit, nii imelik oli temaga eesti keeles rääkida. Silje keelas kohe muidugi igasuguse eesti keele ära, isegi kui ta korraks teises toas oli ja ma kasutasin juhust midagi oma öelda, siis Silje kohe pragas.
Aa meil oli ju ka siin St.Patrick's Day. Jumal tänatud, et ma reedese tööpäeva laupäevase vastu vahetasin, sest ma magasin 11h, et mul vähegi normaalne olla oleks. Aga hästi lõbus oli, reedel tuli Aleksandra ülilampi siia, kui ma just oma "hommikueine" olin lõpetanud ja vedas mind õue, sest nii ilus ilm oli. Läksime kõik koos sööma ning siis Silje juurde lauamängu mängima. Nagu Alias, ainult, et pead sõna või fraasi joonistama, see oli nii hüsteeeeriliselt naljakas, teisipäeval mängime rohkemate inimestega uuesti.
Ei saa ka puududa üks korralik enesealanduse juttu mu sissekandest. Olime Siljega poes parasjagu maksmas oma kauba eest, kui ma ilgelt tahtsin selgeks teha, et need kilekotid on biolagunevad. Ise olin Eestis oma garderoobis tunnistajaks. Aga ei suutnud ma inglise keeles ennast korralikult väljendada ja kassiir ka juba sekkus mu juttu. Selline segadus tekkis kõigis, tagatipuks üritasin ma korduvalt kassiirile teada anda, et ühes kilekotis on auk, et seda ei saa kasutada, aga näe selgus, et tegemist oli kotisangaga. Kõik naersid mu üle:( tegelt ma ise naersin kõige valjemini
Aga nüüd asun oma essee kallale

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...