reede, märts 4

uus sõber

Mul on veel üks uus sõber peale jõusaali, ujula! heheee-proovisin kayakkimise ära. No oli äge! Kuigi ma sada korda mõtlesin, et Silje upub iga hetk ära, sest ta harjutas kayakiga peaalaspidi vee alla minemist, see näeb VÄGA hirmus välja. Eks ma järgmine kord hakkan ka seda harjutama. Nathan nägi välja nagu oleks kajakiga sündinud! Aga ta seda 12 aastat teinud ka juba niiet. Ma ise mõtlesin, et ma vajun põhja, sest ma suutsin nii palju vett sisse ajada. Mingi hetk lähen jõe peale ka, ma parem ei mõtle, mis surmahirm mind ootab. järgmine päev käisin ujulas ujumas ka, vot nii tubli olen.
Lõpuks eile sain normaalselt Mihkliga ka suheldud üle pika aja. Avastasin, et ma olen ajahädas, et ma oma asjadega toime saaks tuldud. Pean loovutama ühe tööpäeva, et ma normaalselt saaks vahelduseks ka õppimisele aega pühendada. Jumal tänatud, et palju lugemist on internetist (ei pea oma 100 kilo kaaluvat kotti täis raamatuid tassima). Vau, digitaalses meedias on isegi kohustuslik lugemine wikipediast muusika ajaloost. Tavaliselt rõhtutatakse oma 12 korda, et sealt oma fakte keegi ei võtaks.
Ja VAU esimest korda oli mul tore koos Davidiga töötada, tavaliselt on mul tööpäeva lõpuks nutt kurgus. Mitte et ta mind nutma ajaks, aga ta ajab lihtsalt ahastuse peale tavaliselt. Sellepärast oli meeldiv üllatus, et ta võib normaalne ka olla. Ja kuna ma temaga aus olin ja ütlesin, et meil on nii palju töötajaid, kes omapäi ei saaks hakkama, siis ta hakkas cv'sid lappama, et kedagi juurde palgata, sest ta ise suunab end Dundee'sse, kui see kohvik seal valmis saab. Ütleks ka seda, et ma pean sinna mõnikord tööl käima, sest on vaja kedagi, kes teab ka, mis teeb. Ja kuna ma seal käinud pole, siis lähen ma sinna meeleldi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...