teisipäev, aprill 12

no teate ju küll, kuidas tulnukatega filmid POLE õudsed, vaatasime täna kinos "Alien'i" Seda enam, et see aastast 79, siis mul polnud sellesse erilist usku, et see õudne võiks olla. Üritades seda endale tõestada hoidsin ma terve aeg kohvitopsi käes ning olles kindel, et ma nagunii kordagi ei võpata, aaaaga see faking tulnukas ilmus ei kusagilt ja ma niimodi ehmatasin ja hüppasin, et pigistasin topsi, kaas lendas pealt ning kohv üle mu heledate riiete...ja üldse see oli pigem rõve ja mõttetu kui õudne...kõht oli enne filmi algust tühi, aga pärast seda mitte eriti. Ma muidugi takkaotsa vaatasin fb kellegi postitatud videot, kus mingi tarkpea hüppas sillalt vms peaaegu vette, aint et ta maandus peadpidi mingile betoonäärele ning ta näo asemel oli hiljem lihtsalt auk. Öäkk.
anyhoo, nädalavahtusel olin ma kas tööl või pubides. Ühes neist oli kellegi koer, kes mu seelikualust nuuskima hakkas. Kõik irvitasid ja see koer tegi uue katse, mille peale olin ma sunnitud põgenema. Ja mingi naine üritas kõiki veenda, et see oli hoopis mu kõrval seisev mees. Ja baarmen tegi ka veel mingeid kohatuid nalju ja kõik naersid. Tegelt ma ise ka...
Eile olin nii väss ja ainus asi, mis aitas oli jõusaal. Täna peaks seda kordama, ma olen soojuse pärast nii väsinud...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...