teisipäev, aprill 26

Panini dieet ja liigne laiskus, et toidupoodi minna ja midagi ise endale kokku vaaritada. Olen juba koolist tagasi, töötasin seal oma kodulehe kallal. Lahe, et semester juba lõppeb ja alles nüüd avastasin selle koha seal programmis, kus saab lehe taustapilti lisada...ma olen seda nädalaid ja nädalaid taga ajanud sealt, ja ega uhkus ei lasknud küsida ka ju kelleltki. Eluisu tuli kohe tagasi, mõtlesin, et must saab isegi asja.
Andsin madafaka essee ka ära lõpuks ometi, aga peab hakkama kohe teise jaoks lugema hakkama, ma ei vIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIItsiii. Aga ma pean, sest homme jõe peale kajakkima ja peale seda olen nagunii rampväsinud, neljapäeval juuu Preston! Kuna see on ikkagi Inglismaa, on seal raudselt 25 kraadi soojem kui siin, nii et pean täna poodidesse minema ja ostma soojemateks ilmadeks riideid, mis poleks musta värvi, mu karderoob on kergelt masendav.
Oeh, meie kohviku gei Joshua on ikka nii blond, ma saan aru, et mina või Sünne sellist pange vahepeal paneks, aga ta vähemasti lahutab seal mu meelt, kui kõik muu lihtsalt ülimarru ajab. See nädal töötan vaid 2 korda, järgmine kord siis pühapäeval, ma väga kurb selle üle pole ütleme nii. See-eest on vaja mu jokutamine tasa teha järgmine nädal, oooh my me

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...