esmaspäev, oktoober 31

Eile see juhtus jälle. Terve päev töötasin oma essee kallal, mille ma lõpuks valmis sain ning läksime Lauraga jalutama. Tegime üsna suure ringi ja lõpuks kui linna tagasi jõudsime, otsustasime minna Junk Rooms'i, kus Aleksandra tööl pidi olema, et tsau öelda. Selgus, et ta polnud tööl vaid niisama jõi end seal täis koos oma mehaga. Mul polnud plaanis juuagi, aga nii me sinna üsna kauaks jäime ja sain maitsta päris maitsvaid kohalikke õllesid. Seal läks lõpuks nii käest ära, selle koha omanik tahtis mind Alanile maha parseldada mingi purgi hapukurkide ja heeringa eest, samal ajal mingit umbset aksenti tehes...nii ma jõin seal kolm õlut ja ma ei suuda uskuda, kui purju ma kolmest õllest jääda võin..või oli see pigem neli? Hommikul õnneks viga polnud. Pidin esseed minema ära andma ja no kõik poleks saanud veel rohkem valesti minna, ai ma olin marus!! Õppetund-vahet pole, et sa tund aega varem minema hakkad, et essee välja printida, sest lõpuks jooksed sa ikka mööda koolimaju ja otsid arvutiklassi, kus parasjagu eksam ei toimuks ja arvutit, mis esiteks vaba oleks ning teiseks, mis laseks sind meilidele ligipääsu kiiremini kui 20 minutiga. Fakkkkk ma läksin nii närvi lihtsalt. Õnneks sain siis lõpuks 4 minutit enne tähtaega ära anda, ma loodan, et ma seekord õigesse esseekasti selle panin..järgmine kord ma hakkan koidikul minema, et inimese kombel midagi sujuks.
Aga nüüd rõõmsalt asun ma teise essee kallale, jesssssss noh

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...