neljapäev, oktoober 6

Koristamine

Noh, tavaliselt piirdub mu koristamine riiete ära panemisega, sest riided mu toa nii sassi teevadki. Tegin ühtlasi "puhtast" toast pilti (tegelt see tähendab põhimõtteliselt seda, et diivan on asjadest tühi) kuna keegi ei tea, milline mu uus tuba välja üldse näeb.





Siis aga avastasin oma diivani tagant huvitava panipaiga, seal on trummipulgad, poola mõdu, kuradi hark, jalavann, batmani keep, laualampide surnuaed ja harjumusest muud paska, mis ma sinna viskan, mida mul vaja pole (sellest ka see lagedus mu toapõrandal). Oma meigikarbist leidsin ma telgivaia ja mingeid osi, mis nähtavasti kuuluvad vannituppa, aga on katki läinud või mina ei tea..
Mul on nii igav olnud täna, mille üle ma ei nurise. Nii hea kui vahepeal on igav ja midagi teha pole. Homme tuleb ka mingi megalaisk päev. Õppisin ka täna, lugesin seekord õiget peatükki ühest raamatust. Homme valmistun scriptwritinguks ja ülejäänud päeva olen õnnelik, et ma palka saan, sest mul pole nii ammu raha olnud enam. Ja siis tuleb Kariiiiiin, it's gonna be rad, man!

1 kommentaar:

  1. normaalne inimene oled, et telgivaiu meigikotis hoiad, kus siis veel :D

    VastaKustuta

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...