reede, oktoober 21

Sügis..või siis TALV on ka lõpuks siia jõudnud. No ma vannun-see, mis 8 kraadi Eestis on ei ole sama, mis siin, sest see on mingi faking saar, kus iga kraadivõrra madalam temperatuur tundub kümnekordselt külmem. Igal juhul, ma olen siin pool elu lahtise aknaga maganud ja kui lambist külmaks läks otsustasin ma samaviisi jätakata, mis oli vale tegu, sest ma sain külma magamise käigus. Ja no lihtsalt nii külm oli siin majas, et ainuke soe koht oli köögis ust kinni hoides ja süüa tehes. Passisin seal oma talvemütsi ja uute villasokkidega pool päeva. Lõpuks kogunesid kõik sinna ja nii hea soe oli. Nathan viskas seal sellist nalja, et päev oli kohe hea. Peale kooli aga oli küte sees! Me ei jaksanud enam raha kokku hoida ja olime sunnitud kütte sisse lülitama. Mina, kes ma tulin oma tuppa oodates mingit jääaega, pidin tunnistama, et tuba oli tõesti soe, Silje ja Karita toad see-eest olid nagu saun, sest need toad on väiksemad. Silje ja Nathan läksid pubisse ja olid toonud siia inimesi korterisse, millest ma ei teadnud midagi. Kõrvatropid on ühed võimsad asjad. Nathan täna vabandas, kui nad liiga lärmakad olid ja ma ei saanud arugi, millest ta räägib. Ütles, et there was 10 people and a dog here...mul oli mingi whattt, a no see ei häirinud mind, nii et see on ok.
Täna koristasin meie talumatult rõvedat kööki. Ma ei saa aru, kuidas see kogu aeg nii sitane on ja kogu aeg keegi koristab seda. Igal juhul oli mul hea tuju ning selle puhul ma seal kasisin üsna kaua. Lõpuks oli ruumi ja söakust süüa teha, mis tuli megamaitsev.

Täna tuli Aleksandra Hong-Kongist tagasi ja pärast piltide vaatamist pean ma tunnistama, et ma olen täiega kade:( Ja ei salli, kui ta selle reisiga eputama hakkab! Õhtul otsime ühe sooja pubi, kus pesitseda ning eks ma siis kuulan ta reisimuljeid. Ei tegelt mul põnev neid jutte kuulata. Ja veel TOREDAM on see, et tema mees tuleb siia järgmine nädal külla ja ma pean enda oma veel üle kuu aja ootama. Nii väga ooootan. Miku tuleb siia ja siis on nädal aega siin ning koos läheme Eestisse, khu ma jään veebruarini taaskord, jeee go Eesti talv!
Oiissand, avastasin täna, et ma pole N Ä D A L aega joonud, impressive!
Ja mõtlesin, et jagan teistegagi oma vaadet köögi aknast, mis on muidu alati nii kole ja rõve ja hall, aga nüüd kasvab seal võilill

pardon, et aken nii sitane on

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...