reede, november 11

Aleksandra sünnipäev

oli EPIC! See on epicuselt teisel kohal mu elus, ausõna. Eile oli üldse hullumaja. Kella 3ni olin tööl, kl pool 4 olin ülikoolis kl 5ni. Sealt otse bussile, et jooksuga šoppama minna. Bussis nägin ma Matt'i, kellega ma lõpetasin primarkis ja kes mulle moenõuandeid lahkelt jagas, hahah. Ma ei saanud aru, miks ta üldse naisteosakonnas kaasas jõlgub. Igatahes ühtegi normaalset nõuannet ma ei saanud, sest iga kord, kui ma mingile esemele pilgu peale viskasin, laitis ta kohe selle maha. Tema abita oli mul lihtsam igaljuhul. Lõpuks läksime peole, lubasin Matt'iga mingis pubis mingi hetk ühineda,aga seda ei juhtunud. Me mõtlesime Aleksandrale välja 21 challange'it, mis ta õhtu jooksul pidi tegema. OH SHAME! Ma elusees kõige ossimas pubis pole-dance'i ei teeks...aga tema see-eest tegi seda ning samuti laulis täiest kõrist poola keeles tänaval ja kerjas raha. Ma paneks pilte siia, kui mul neid oleks. See oli lihtsalt talumatult naljakas! Ja no siis me muidugi ühtegi pubisse sisse ei saanud, sest kõik pannakse ju kell 12 kinni, see käib nii ajudele. Jooksime Riikaga kebabi ostma, mis oli maailma maitsvaim.

Selle koha omanik küsis, et kuhu ma olen kadunud-nagu ma mingi igapäevane klient oleks seal olnud...Sõime ära ja läksime siis klubisse, mis muud. Kus ma jõin veel ja veel ja veel. Ja veel aleksandra juures ja ega ma kodus ka voodisse ei läinud, vaid vatrasin üle tunni Karitale, kuidas ma juhiload sain.

JAh, see on käru Aleksandra korteris, see oli märk, et on vist ammu juba käest ära läinud.......nüüd on see neil vannis.

Ja siis ma üritasin pilti teha, nii et me kõik kaadrisse jääks. Ise blackberryga pilt jäädvustada on raskem, kui arvata võiks.
Hommikul ajas mind muidugi üles David, kes küsis mingi rumala küsimuse kookide kohta ja rohkem mul und ei tulnud, nii et kooli minnes olin ma ikka vine all veel. Ja seda vist siiani mul selline tunne. Nägin ka Matt'i, kellel on niigi juba maitea mis imearvamus must, see läheb ikka aina paremaks, kui ta mu võrratuid lugusid kuuleb. Igal juhul koolis mul hakkas lõpuks nii paha, aga elama jäin. See-eest nii pea, kui ma bussi peale jõudsin oleks ma tahtnud kohemaid kasvõi akna kaudu väljuda. Mul hakkas niiiiiiiiiiiiiiiii paha, mõtlesin, et roobin kõik kohad täis. Nii et ma pidin linna jalutama. Ma pole elusees värsket õhku nii palju hinnanud kui täna ausalt. Siis ma kodus vedelesin ja ei teinud mitte midagi ning otsustasime KFC'sse drive thru'sse minna.


HAHAH ja nüüd mu drunk arrogance.

Silje oli jätnud kirja, et me täna kell 12 koristama hakkaks, mille peale me kirjutasime, mida me sellest arvame. Olin seisundis, kus ma ei suutnud isegi kirjutada. Seal on kirjas-no can't do. clean it yourself. riverside motherfucker. Me naersime Karitaga oma nalja üle 10 minutit.
Peaksin saama mingi hetk JAmesi ja Miriamiga kokku, eks näis, kas ma vajun iga hetk siin kooma või mitte

1 kommentaar:

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...