pühapäev, november 6

nolifer

Ma avastasin täna tööl, milline nolifer ma olen. Ainukesed kohad, kus ma käin on kodu, töö, kool, pubi ja ööklubi. Mujal ma lihtsalt ei käi. Ja no Tesco. Tööl olen ma tavaliselt 2-4 vahetust nädalas, koolis pole ma juba 2 nädalat käinud, pubis käisin ma viimati eelmisel neljapäeval, poodi jõuan ma heal juhul iga 2 nädala tagant nii et jõuame järelduseni, et ma passin täiesti tühja kodus kogu aeg ja õhtul viivad mu jalad mind klubisse...kena noh. Jubedus kuubis tegelt. Ja nüüd on kodus nii külm, sest õues on niiiii külm, prrrr. Mingi 3 kraadi. Ja see pani mind mõtlema, et peaks kuhugi sooja minema. Tegelt peaks siin külma käes õppima, mida ma ka praegu ausalt teen, lihtsalt väike paus. Ja siis tagasi õppima. OOOOOoo seda elu, kuidas ma tahan juba Eestisse ja üldse mitte õppida.
Muide mul ununes vist üks nädal nädala feil mainida. Nimelt oli Silje sünnipäev, mille lõppedes ma üsna purjus olin ning kõht tühjaks läks ja ma putru endale tegin. Kahjuks ajasin ma kaneeli ja tšilli maitseaine sassi, nii et ma sõin putru tšilli ja suhkruga. Ma ei tea, kas asi oli mu konditsioonis või mitte, aga see oli maitsev! Kuigi kaine peaga sellist hommikueinet vist ei sööks..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...