neljapäev, november 17

On jälle neljapäev ning reggae õhtu. Peaks vist minema, kuid alko pole siiani mu jaoks eriti ahvatlev. Plaanime minna jällegi Old Town Coffehouse'i õppima. Eks näis, kas sellest midagi välja tuleb.
Käisime täna Karitaga šoppamas. Teel poodi nägime 100 meetri ulatuses nii palju tuttavaid. Nii naljakas oli ja taaskord sain aru, kui väike Stirling ikka on. Kõigepealt nägin Domi, kes vandus, kui külm õues on. Siis nägin selle kohviku omanikku, kes kutsus kohvikusse. Seejärel paistis eemalt silma Silje ja Nathan, kes office tooliga koju jalutasid. Siis nägime Davidit, kes samuti vandus kui külm ja märg on.
Muidu on suht igav olnud, ma nädal aega nii kurnatud olnud ning TÄNA ma lõpuks sain magada 12 tundi lausa. Nädala tipphetk oli ehk see, kui me Karitaga poest tulime mingi päev, siis vaatasime, et keegi keedab kapsast, mis lõhnab popkorni moodi. Mõtlesime, et las olla siis. Seejärel tuli Nathan kööki ning kukkus vabandama haisu pärast. Ütlesin, et aa it's ok, et see hea lõhn ju ning küsisin, et see on kapsas onju. Mille peale NAthan ütles 'No, cannabis' Me KAritaga jäime lihtsalt passima teda. Ta siis seletas, et mis ta sellega tegema hakkab ja blabla ning mingi hetk ta kadus korterist ja ma pidin ise selle eest hoolitsema. See kees seal mingi 7h...
Ja eile, kui mul köögis lõpmata igav oli, tuli ta kööki ja küsis, kas ma tahan vaadata temaga mingit filmi, kus üks mees õpib buffalo seljas ratsutama. No isssssand mis film. Vahepeal näitas mingeid suvakaid looduskaadreid ning loomi, kes metsikus looduses ellu üritavad jääda. Siis läks tegevus tagasi selle mehe juurde, küll ründas teda puuma, küll hunt ning isegi paar karu tegid hulljulget katset, kuid ooo see mees oli nii vapper ja nottis kõik loomad maha. Seejärel pidi ta imiku ja buffaloga ületama räiget jõge, millega ta loomulikult ilma probleemita hakkama sai. Siis galopeeris ta buffalo seljas otse pubisse ja nottis pahad mehed maha. Ma ei saanud aru mitttte midagi. Nathan näitas mulle veel mingit kokkumiksitud muusikavideot sellest filmist, mis oli suht naljakas isegi. Ja see laul siiani kummitab.
Nii masendav, Mihkel kutsuti Muusika Gala õhtule ja võtab mingi tüübi sinna kaasa, oleks ma Eestis, läheks ma ise aga no ei. Selle asemel naudin oma vabu hetki, sest varsti pean ma detsembriks kooliasju tegema hakkama, apppppi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...