esmaspäev, jaanuar 9

Aastaalgus

Muidugi ei piirdunud Kadi juures asi lasanjeõhtuga vaid lõpuks olime kõik täis nagu tinaviled olles käinud ära levikas ja woodstockis, aga peab nentima, et täiega tore oli! Nii et Kadi-aitäh ja endiselt süüdistan ma kõiges sind...aga lõbus oli tegelt ausalt. Pärast toda õhtut sain ma aru, et kudumine on mu rehab, sest sellele kulus terve päev ja palju ma tehtud ei saanud, sest ma harutasin kogu aeg pooleldi valmis mütsi üles kogu aeg, ei kõlba mulle ükski väljanägemine!
Käisin ka Karital külas neljapäeval, kus oli ka tšill ja ägenz, ning kus ma suutsin öelda siidrile EI, true story. Tekkis äkkmõte osta piletid soome ja sõita emmele sinna külla nädalavahetuseks. Nii ka läks. Niiii tore oli teda näha ja temaga aega veeta. Suur osa sellest kulus küll šoppamisele, aga no OOO mis aled seal on hetkel. Kuna mul oli plaanis nagunii endale uued saapad hankida, käisime jalatsipoode läbi. Astusime ühte sisse, kui ma juba silmasin üht ilusad saabast ja kui ma oma saabast hakkasin jalast võtma, et proovima hakata, läks mul lihtsalt sõrm läbi oma saapa kinnituskoha, nii et me ei saanud sealt lahkuta ilma uute jalavardjudeta. Ja emme ostsiki mulle iludad uued saaapad! Need on väga soojad ja õnneks tuli nüüd lumi ju maha, mis tähendab, et need lähevad asja ette. Mul nüüd järgmine nädal minek Londonisse ja internet ütleb mulle, et seal on kergelt 13 kraadi sooja, see on ebanormaaaaaaaalne. Lähen vist otsejoones Primarkis suvitajate osakonda??
Ja igal juhul jõin ma Soomes kõige rohkem 3 klaasi veini selle aja peale, ma olen ikka nii tubli olnud! A Eveliniga tegime juba plaane neljapäeval tinutada, sest ma siiski lähen kohe varsti minema. Liis läheb juba homme :( saangi temaga täna kokku, et juttu puhuda ja kuskil midagi head einestada, jeejee.
Hea ja mõnus on Tallinnas tagasi olla, kuid samas kurb, et emmega ei saanud rohkem aega veeta, ta ju tööinimene ja nii veider oli tema korteris olla, sest see on nagu miniversioon meie majast...mida meil enam pole, a emme taris sinna natuke mööblit ja muid eluks vajalikke asju meie kodust, nii et ikkagi oli kodu tunne emme korteris. Ooo ja ma ju muidugi kohtusin emme ülemusega, kes tuli ja aitas panna valgusteid paika. Ma saan ikka soome keelest nii mõndagi aru ja siis selgus, et ta oskab eesti keelt ja nii me suhtlesime seal. Mul tekkis tunne, et kui võru murraku selgeks saaks, saaks Soomes ka vabalt hakkama, hhahah.

Ja üks parimaid asju nädalavahetusel ilma internetita olemine on see, et saab umbes 3 tundi 9gag'is passida ja end kurssi viia

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...