teisipäev, veebruar 28

Eile jälle tabas mind mõte, et issssand ma olen ikkagi Šotimaal ja kui äge see tegelt on! Pühapäeval oli Miriami juures Ann Summers pidu, nii et mu mõistus oli terveks ööks häiritud sellest kergelt, magada ma eriti ei saanud ja esmaspäeva hommikul olin tööl. Sellest hoolimata olin heas tujus ja kõik kliendid olid ka äraütlemata normaalsed. Minu üllatuseks ei käinud ka teatud inimesed mulle pinda, vaid täitsa norm oli. Peale tööd jooksin elu suurimale ajaraiskamisele-loengusse. Appi, ma olin nii väsinud, kui see ükskord lõppes, a otsustasin linna jalutada ja siis ma mõtlesingi, et nii äge, et ma ikkagi siia olen tulnud ja et mul siin niiiii meeldib. Kuskilt võtsin ma õhtul kell 8 veel selle jõuraasu, et end jõusaali vedada, aga seal polnud mitte ainsatki inimlikku masinat vaba. Ma poleks tahtnud seal sõuda 45 minutit järjest...nii et tulin tagasi linna, läksin Laura juurde ja sealt pubisse, Settle Inn'i. Seal pole niii ammu käinud ja nii tore õhtu oli.
Ja oi siin on nii soe. Ma tean, et on veebruar, aga tunne on nagu mingi Aprill oleks nii et ma kohati avastan end hädaldamas, et soem võiks olla..a no 12 kraadi on vist veebruari kohta rohkem kui soe! Kõik läheb juba roheliseks ja õues nii palju lilli. JA beebijänkud! O.M.G. kui armaaaaas see onnnn!
Täna on mul täitsa vaba päev nagu ka laupäev oli, ainult, et ma pidin joomisjärgsesse seisundisse ära surema lihtsalt, nii et ei saanud mitte midagi kasulikku tehtud. Täna aga olen virk ja kraps and will get shit done!


Palju õnne Liisile ja Ingridile ka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...