esmaspäev, veebruar 6

Kui ilus päev

Jälle õues nii päikseline. Tundub soe aknast vaadates, a tegelt ikka päris jahe. Ja juhtumisi mu sünna. Miskit suurt mul kavas pole. Jällegi trenni Karita ja possibly Miriamiga. Ja peale seda meie lemma kohvikusse, kui see ükskord elus lahti ka on...
Mul oli paar päeva tagasi nii halb enesetunne, sest see tüdruk, kelle jaoks ma iga kuu raha annetan, oli mulle kirjutanud kirja ja ka kaardi saatnud. Juhtumisi hakkasin ühte massiivset kirjade hunnikut sorteerima ja leidsin need ja vihkasin ennast, et ma juba ammu enda valmis kirjutatud kirja talle ära ei saatnud. Umbes septembris või nii. Ja nüüd sain World Vision'ilt kirja, et sellel tüdrukul, Zeinaboul, kes elab Nigeerias, tuleb sünnipäev ja ta saab 11 aastat vanaks. Kirjutasin talle õnnitluse ja panin posti ka oma vana kirja, et natukenegi oma süümekaid vähendada ja nüüd need loodetavasti juba tema poole teel. See nädal tuleb ka üsna tegemist täis, sain 4 vahetust isegi ja oii no millal ma siis trenni veel jõuan. Jääb vaid loota, et ma suudan kõike neid maitsvaid ja isuäratavaid kooke tööl mitte süüa...
Just avastasin uue artisti, üpris chill arvestades, et ma kuulsin seda BBC Radio One'ist, Gotye, soovitan järgi tsekata!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...