pühapäev, veebruar 12

Tea literally drains my whole body from fluid

Nagu ausalt, ma pole eales sellisest massiivsest teetarbimisest kannatanud vedelikupuudust kui täna öösel. Ma jäingi täiesti haigeks kuna meil toas oli nii külm. Tegelt võib asi selles ka olla, et me klubis käisime ja kui väljas käisin vahepeal, siis ikka topi väel, nice. Tükk aega ei saanud nüüd öösel aru, mis mul viga on, et ma magada ei saa ja nii ebameeldiv oli. Lõpuks tuli pähe väheke vett tarbida ja siis vähemalt janu kustus, a siis olid siiski sellised probleemid nagu täiesti kinnine nina ja kurguvalu, täielik hädapädakas olen ikka. Ja siis rügasin mõnuga ikka tööd täna. Naljakas, et tööl ei tundu selline nõrkus peal olevat, a nii pea kui koju pikali saan, siis on selline tunne, et pilt läheb kohe tasku. It's an odd one.
On an unrelated note, Karita ostis amazonist omale roosat juuksevärvi ning täna oli see päev, kui ma peale ta tööd juukseotsad roosaks värvisin. Täitsa kena tuli välja. Ja loomulikult ei saanud ma oma juustesse seda roosat mitte panna, nii et nüüd on mul roosa triip kuskil juustes, haha nagu Avrilil kunagi oli umbes.
Ooo ja sain teada, et meie palju armastatud sõber Luke, noh seesama, kes mütofestil käis, elab nüüd Edinburghis ja tekkis plaan kokku saada, eks näis-oleks tore ju teda näha!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...