kolmapäev, märts 14

naudingud

Kuna ma olen laupäevast saati iga päev tööl olnud, siis eile mõtlesin, et fuck it ma olen ära teeninud midagi head ja ka andestuse, kui ma täna kooli ei jõua. Mu kalkuleerimised lähevad aina luhta, sest ma ei saa endiselt aru, mis mõnu on hommikul ärgata ikka veel vine all ja peavaluga. Ja oh issand MIKS meil küte sees oli, nii palaaaaav. Tegelt olemine nii paha polegi, kui end positiivselt meelestada, magada nagunii ei sa ju. Kooli jäi ka minemata. Teised, kes suure suuga lubasid ikkagi end kohale vedada, ka ei teinud seda ning ka need, kes eile üldse terve õhtu väljas polnudki, et täna agar koolijüts olla......Riikkal oli sünna ja väga tore oli, sain jällegi paljude huvitavate inimestega tuttavaks. Duskis oli nii ebanormaalselt palju inimesi, ilma mu meetriste kontsadeta oleks ma seal lihtsalt ära kadunud. Nüüd kohe sööma hommikust ja siis Karitaga Beenscene'i õppima ja muud moodi produktiivnena näima. Käin postkontorist ka läbi, et issile väike sünna kink teele panna. Tal ju nädalavahetusel sünnnnippppäev. Karin vana kaval on juba Eestis ja ma olen lihtsalt nii kadeeeee, aga ma ei saa endale lubada lõbu Eestis, sest ma juba peaks olema poole peal oma esseede ja asjadega, ainult et ma pole alustanudki millegagi...kuraaaaat

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...