reede, märts 30

Vaba aeg

Ma pole enam ammu end nii vabana tundnud, no ausõna. Eelmine nädal oli tegemist presentatisooni JA esseega ning siis pidin kohe uuega alustama, mis täna tuli ära anda. Lisaks olin veel tööl, kus sada matsi mind endast välja ajavad, meelega mul on tunne. Ja täna on seeeeeee päev-essee andsin ära, suutsin seminaridele jõuda ja isegi nendes tarku sõna sekka öelda ning kuna ENDISELT on õues nii üüratult ilus ja soe, siis otse peale kooli sain Karita ja Connoriga kokku, et minna grilllllima õue. No issand ma elusees poleks uskunud, et seda juba märtsi kuu sees teha saab. Tegime hea meelega aseme lossi läheduses ja lasime heal maitsta. Muidugi hakkasin ma võimalikult ruttu õlut kaanima, mida ma olen teinud siiani.




Kahjuks pidi Karita mingi hetk tööle minema ning jäime Connor Kebabiga kahekesi. Ajasime juttu ning üsna ruttu ajas pissi häda meid Tescosse, ühtlasi ostma juurde alkoholi tänaseks õhtuks, sest on DUBSTEP FUBARIS! Ma sunniks kõike keda ma tean, kaasa tulema, aga kahjuks kõik pole siin. Igal juhul, meiega ühines Riika, panime vähe suvisemad riided selga ning suundusime Primarki ka Connorile suviseid riideid hankima ning siis läksime parki. Joobeaste jätkus ja seltskond oli tore. Lihtsalt megatore! Siis lendas laivi ei kusagilt tüüp nimega David, kes ilmselgelt fancy'b Connorit. Ta suht hull peast. Ma üks hetk tõesti arvasin, et ta jookseb mu telefoni ja plätudega minema. Lõpuks otsustasime, et aitab sellest lollusest ning suundusime linna tagasi, et minna Karitale külla. Kahjuks jäi mu kohvik tee peale ette, sest me olime tõesti nii väga in need of a loo, Chris oli tööl mis on O.K. aga et Alex seal passis oli veits uncool kuna ma suht švipsis olin tol hetkel, uups. Siis läksimegi Karitale tööle külla teda alandama, a ma loodan, et ta on ok sellega. Kahju aint, et ta tööl pidi olema. Samas ma elasin seda sama eile ise üle, kui pool kohvikut tühjaks valgus, sest nad kõik tõprad läksid parki päevitama!
Hetkel üksi kodus ning lasen ikka traditsioonil jätkuda, õlu sai küll otsa, ootan Karitat, et saaks viina kallale asuda ja siiiiis on juba saatus dubstepi kätes. See tuleb lihtsalt liiga hea! And may I note-mul hakkas täna lihavõtte vaheaeg, kõlab eesti keeles küll väga veidralt, kuid jah-MUL ON VAHEAEG ja ma saan vabadust nautida ja tunda end taas normaalse inimesena! Kuni homseni... mil ma arvatavasti kahetsen tänaseid otsuseid samal ajal Dundee poole minnes. Nimelt Karitaga lähme külastame seda linna, sest pole seda elusees näinud ja mul suht tunne, et ma olen sunnitud, sest meil üks kohvi ka nüüd seal. Niii ootan!

päeva lugu on Azealia Banks-212. Kuulake seda!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...