esmaspäev, aprill 16

THAT DAY WAS SAVED

Ma leidsin oma külmkapist reedel õlle! Päev otsa olin ma oodanud, et lõpuks kuhugi jõuda, kus ma õlut saaks. Mul oli plaanis muidugi midagi tarka teha, aga ei jõudnud selleni. Koolis käisin ilusti ning ilm oli paljulubav, kuid siis kisus pilve ning me otsustasime šoppama minna. Mul selline tunne, et kui mina Karita ja Connor siia kolmekesi suveks jääme, siis sellest korterist ega ka meist ei jää mitte midagi järele. Kolmapäeval suutis Connor meid korterist välja lukustada, kuid kuna me parasjagu klubis elust mõnu tundsime, siis me ei viitsinud väga muretseda selle probleemi üle. Mingi hetk lendas laivi meie kohviku püsiklient, kes jagas lahkelt näpunäiteid, kuidas korterisse sisse murda ning siis meil tuligi idee seda teha. See ei osutunud kuigi keeruliseks, Connor andis mõlemale uksele korra jalaga ja sees me olimegi. Hommikul oli muidugi väike reis lukupoodi, et uus lukk hankida. Enne seda arvasime, et oleks hea idee edasi pidu panna varavalges, kuid me kõik vajusime ära ja suht magasime terve neljapäevase maha.
Kurbade uudiste hulgas pean ma tõdema, et mu usa reisist vist ei tule mitte midagi välja see suvi ning ka plaanid minna sooja kohta suveks tööle, lähevad vist luhta, sest liiga hilja on otsida midagi. Ja kuna ma ei jaksa enam neid läbikukkuvaid plaane taluda, siis me lihtsalt otsustasime Rockwechterile minnnnnnaaaa. Kahjuks on 4 päeva pilet välja müüdud nii et otsustame vist kaheks päevaks minna. Õnneks aga saab seal terve festivali aja ikkagi tsillida ja elust mõnu tunda.
Reedel läks peale mu õlleleidu ikka nii käest ära, mis toimub? Kõik on kontrolli alt väljunud viimasel ajal. Laupäeval jätkus kõik sama hooga ning pühapäeval ma oleks ükskõik mida teinud, kui ma oleks vaid saanud voodisse jääda ja mitte tööle minna!!! Nii et nädalavahetusel ma ka mitte kui midagi tarka ei teinud. Aga ma olin selle ära teeninud, sest ma olen nii usinalt oma esseede kallal töötanud. Ma siiski suutsin end pühaba tööle vedada, kus oli megaigav Õnneks tulid sõpsid külla ja siis aeg läks kiiremini. Täna oli ka töö ja kool ning jalutasin linnakust linna tagasi ning ostsin hunniku toitu 10 naela eest. Nüüd kõht täis ja lähen vist tuttu ära. Mul siiani vaja und catch up'ida umbes juba nädal aega, õõõh

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...