teisipäev, juuni 26

põnevused

Ma juba eelmine esmaspäev tahtsin kirjutada, kui mitme asja pärast ma põnevil olen ning kuidas see muudab elu vähe huvitavamaks. Esiteks olin ma põnevil võimaluse üle saada Londonisse tööle, aga see vajus ära. Oleks tore olnud Karini lähedal elada ja nautida meeletut suure linna suve. Siis ootasin ma Andyt külla ning tema tagasitulekut Inglismaalt. Oli tore teda jälle näha kuid mitte nii väga tore vaid korra nädalas heal juhul kokku saada. Aga mida iganes. Neljapäeval käis ALEKSANDRA külas! Ma nii ootasin seda. Ta muidu tagasi Poolas oma Praha seiklustelt, a ta vend lõpetas Dundee's ülikooli ja selle puhul ta siis reisis siiapoole. Ja üheks päevaks sai Stirlingusse tuldud. Käisime Junk Rooms'is söömas. Sita ilma tõttu palju ette me ei saanud võtta, kuid pidime siiski võtma käsile jalutuskäigu Aldisse et Aldi value alksi kokku osta. Õhtul oli mõnus istumine meil, üsna mitu inimest andsid näole. Siis muidugi läksime vanade heade aegade mälestuseks Duski'i, kus Aleksandra hullusti laineid lõi meeste hulgas, sest ta teab jalgpallist suht palju ja no ta siiski Poznan'ist pärit (kes ei tea siis üks host city Euro 2012). Tal oli üsna kuhjaga lugusid rääkida ja no isegi James'i sõber Daniel lihtsalt seisis ja vahtis Aleksandrat suu ammuli. Reedel me kahjuks kuhugi mõnusale ja rammusale hommikusöögile ei jõudnud, sest vermuti, õlle, poola viina ja tequila segu pole kuigi tervist kosutav. Aleksandra jooksis Edinburghi, magasin veits, läksime maailma parimale pohmaka söögile Nando'sesse, vaatasime Inception'it. Iga korraga meigib rohkem senssi see film, kui seda vaatan. Laupäev oli ikka toibumise päev, käisin kohvikus juttu ajamas, andsin paar cv'd ära paari kohta ja siis lampi läksin Karita ja Magnusega kaasa Glasgowsse. Magnus on üks meeldiv noormees, kes tuli Karitale külla 3ks päevaks, see oli ka täiega tore. Glasgows EI SADANUD, šokeeriv. West End'is on sitaks lahe kant, natukeeeeee meenutab Camdeni õhkkonda, uus lemma. Ühes kohas einestasime, kus oli kõige sarkastilisem teenindaja maailmas, ma ei saanud kordagi aru kas ta on tegelt ilgelt naljakas või tal ausalt elust kopp ees. Aga huvitav elamus oli. Keset joomat sain ma teada et pidin pühaba hommikul tööl olema, mis on ok, sest mul endiselt tunde vaja. Täna helistati ühest restoranist ja kutsuti jutule. Ma peaksin kuidagi oma kohviku vahetusi ümber orgunnima, et seal restoranis saaks ka töötada. See kohe kodu kõrval, eriti convenient oleks. Loodan, et saab asja sellest plaanist ja minust, sest mul null kogemust restoranis. Ja nüüd-ma juba mitmendat päeva plaanin omale uut telefoni hankida. Ja otsustasin et ei jää enam Blackberry'le truuks :( David suutis juba mu meelt muuta, et Iphone'i võtaks ja seda ma ka kavatsesin kuni ma otsustasin research'ida Samsungi telefone. Jumaaaal Galaxy S ll on lihtsalt nii...no ma pean selle võtma! Palju etem kui mingi Apple ja üldse ilusam. Jääb oodata vaid palgapäeva. Ja vahetult pärast palgapäeva tuleb ju Karin külla! Mõni ime et ma ei maga hästi kui nii palju ilusaid mõtteid peas mõlgub. Täna on norm vaba päev, magasin 12h, see oli much needed. A nüüd mul sai Hiina toidu snäkid ahjus valma, nii et nosin nüüd neid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...