pühapäev, juuni 3

Reisimine ja muu

Nüüd olen juba veits aega tagasi olnud oma väsitavalt ent megaägedalt reisilt. Üsna eventful oli peaks mainima. Asi algas sellega, et suutsin end enne Londoni bussile minekut purju juua, nii et uni oli sellel pikal rännakul suht magus ja hommikul kell 7 kohale jõudes oli täitsa värske olla. Kariniga läksime tema kohvikusse hommikustama ning hiljem tšillisime Camdeni peal. Lõpuks oli ikka megakiire, et oma lennule jõuaks, mis oli lõppude lõpuks okei. Barcas oli nii soe ja nii mõnus ja niiii hea. Ja odav. Me ei pannud väga suurt rõhku kultuuriavastamisele, käisime küll igast asju vaatamas, a muuseumite jaoks polnud aega. MEie hostel oli ka megakift!
See oli meie lebamisnurgake meie hosteli toas. Nägime üht teist ilusat
Nägime pealt, kuidas Barca ja Madridi vaheline jalka mäng lõppes BCN võiduga
Rahvas läks päris lolliks peast. Siis käisime veel rannas, kus me leiutasime oma külmkapi, sest õlled oli vaja ju sooja eest ära peita.
Me olime rannas kaheksa tundi ja ausalt see jää ei sulanud ära! Okei 2 kuus-pakki polnud piisav, et terve päev kuumas üle elada. Selleks olid meile abiks igasugused tegelased, kes igast alksi rahvale müüsid nii et me saime ka oma õllevarusid täiendada vahepeal. Polnud probleemi. Ja muidu oli palju maitsvaid toite ja veel natuke õlut igaks hetkeks.
Üleüldiselt oli nii hea pärast semestrit lõõgastuda ja kõigest jamast eemal olla ning keskenduda ainult soojale päiksele ning heale seltskonnale. Londonis oli niiii tore Heidit, Ly'd ja Elat näha. Seal oli ka veel hästi ilus ja soe ja Camdeni turul ma läksin suht peast soojaks ja hakkasin ilusaid asju kokku ostma, a no ma juba pool aastat kahetsenud, et neid asju eelmine kord ei ostnud nii et see kord ma lihtsalt pidin. Ja siis kui lõpuks tagasi kodumaale jõudsin hakkas pihta üks jant teise järgi. Enamasti küll tööga ja ausalt osad inimesed tahaks pikema jututa persse saata, aga ma pean kahjuks olema see tugev inimene ja head nägu tegema kui ma kogu oma suve ei taha üleni ära rikkuda. Nii et lihtsam on olla tore edasi ja olla niisama inimene who doesn't give a shit about any shit sest teisiti ma lähen hulluks! Aa ja muidugi on nüüd ilm ka sitt. Või siis on väga ilus kui ma pean tööl olema. Nice. A vähemalt on mul hetkel suht palju vahetusi, nii et saab igavust eirata ja rahhi teenida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...