esmaspäev, juuli 9

jess

esiteks jess, et Karin mul külas on. Teisteks jess et mul enam pohmelli pole. Kolmandaks jessssssss Karin teeb pannkooke samal ajal kui ma krõpsu mugin. Nädavahatus algas juba reedel, kui meil polnud midagi paremat teha, läksime siis pubisse. Karita õde on ka hetkel siin. Liikusime mingi hetk Molly Malones'i, seal oli James, Daniel ja siis mingid plikad kes pole kuigi sõbralikud. Ja ma faking jõin 4 õlut õhtu jooksul kokku, mida pole just üüratu kogus jaaaaaa ma järgmine hommik mõtlesin et ma tõesti suren ära. Pidin veel tööle ka minema ja mingi paraad oli Stirlingus nii et kui ma veel üksi olin kohvikus, läks megakiireks. Ja siis õnneks ma unustasin vahepeal kui paha mul olla oli, kuid siis läks vaikseks ja räige uni tuli peale. Siis tuligi Kariiiiiin kohvikusse ja Chris langes ka talle kohe sülle enamvähem, ise pole teda elusees kohanudki..Lõpuks sain koju ja Kariniga jäime magama. Ärkasime ja hakkasime end pubi jaoks valmis panema. Oli vist viga enne minekut natuke vermutit mekkida, sest pubisse jõudes olin juba vindine. Ja oh alandust-ma jõin ära 2 õlut, ma ei saanud ise arugi, KUI purju ma jäin. Karin lihtsalt ei ostnud mulle enam juua. Ja siis ma sain aru et on vist aeg koju minna. Me magasime 13 h ja mul oli ikka nii paha olla. Elusees pole vist nii õudne olnud. Siis viskasin veel tunnikeseks pikali ja oli ok. Läksime kariniga poodidesse ja natuke jalutasime linna peal ka. JA nüüd ongi uus päev. Täna oleme ka niisama ning homme reisime natuke. Bussiga Invernessi, jääme sinna ööseks ja siis kolmapäeval Edinburghi, kus Karin Londoni bussile läheb ja ma üksinda nukralt pean tagasi Stirlingusse tulema. ME googeldasime et mida kõike seal näha saab, täiega änks koht tundub! Teen palju pilti ja panen üles ka kindlasti:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...