pühapäev, november 3

Igasugused pidustused

Kuna tänapäeval kestab Halloween umbes kuu aega, siis meie mõned väljaminemised on mahtunud halloween'i aega. Eelmine nädal mängis Marvin Vibe Bar'is oma mussi, seal oli siis kah nagu halloweeni teema. Kuna ma ei viitsinud absoluutselt aega ega raha üleslöömisele investeerida, siis läksime Terjega kassidena. Tore õhtu oli, tahtsin aint varakult koju minna, sest esiteks ma ei osanud sealt mitte kuidagi kuhugi poole üldse minema hakata ning teiseks, järgmine päev oli tööpäev nagu ikka. Mingit imepidi jõudsin Liverpool stationisse, sealt hüppasin bussile, kus oli midagi tuttavat peal kirjas ning kuskil hüppasin mingile teisele bussile, mis Camdenisse tõi mind. Jumaaal tänatud. Ja siis järgmise päeva peavalu käes tabas mind justkui välk arusaam, et miks on vaja endale üldse nii teha. Nii paha oli. Ning kuna ma viimasel ajal olen suht moe pärast seda õlut rüübanud, siis otsustasin, et aitab naljast. Pole vaja kogu aeg kaanida igal pool. Reedel oli veel üks hallowkas, kohe meie maja kõrval Koko klubis. See nägi siis selline välja, et Kariniga jooksime peale tööd nagu ogarad mööda poode otsides mingitki ligilähedast riietust nendele väikestele tüdrukutele sealt The Shining filmist. Saime, mis tahtsime, jõudsime koju ning idee oli voodist võimalikult kaugele hoida, et ei tuleks isu lihtsalt roppväsimusest koju jääda ja lihtsalt magada. Karin rüüpas veini, ma passisin niisama. Lõpuks me ikkkkka jäime koos lihtsalt magama kuniks Ruta ja Nalitha lõpuks Camdenisse jõudsid. Siis algas meie õhtu-40 minutit vihma käes järjekorras, sisse saades oli oodata umbes sama aega garderoobi järjekorras. Ja siis ma andsin nõrkusele alla, läksime Kariniga baari jookide järgi kuni teised siis oma asju ära andsid. Kaine peaga sjuukses klubis oli, ütleme et, suhteliselt täiesti mõttetu. Ja otse loomulikult pärast koguni kahte õlut, mida ma 3 tunni jooksul jõin, oli laupäeval paha olla. Kas vanus on veerenud tõesti sinnamaani lõpuks, et alkoholi üldse enam ei kannata? Suht hirmuäratav värk. Tööl pidasin hästi vastu ja õhtul läksime veel Liisi ja Kaisaga Primrose hill'i ilutulestikku vaatama. Siin on mingi teisipäevani ilutulestiku ja bonfire'i õhtud. Teisipäeval on ju Guy Fawkes Day, ma siis Leeds'is. Saan Siljega kokku, oleme kaks ööd seal ja tsillime niisama. Homme varahommikul läheb buss ja siis saabki juba teda näha. jeeejeeejee. Ma loodan. et on vihmavaba, tormi vaba ning et Silje mind ei sunni palju pidutsema. That is all. A nüüd panen end valma, lähen Heidile külla ja otsin Siljele hilise sünnipäeva kingii. Karinil ju täna viimane päev Notes'is, njuuks. Nii et õhtul on lahkumisjoogikesed. Ehk olen meie lauaõlle peal, või mis kurat ta nimi eesti keeles on, mingi selline 2.8%. alaku pidu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...