reede, juuli 18

Suvi Londonis

Võiks ju arvata, et pärast nii pikka puhkust ja pidu jääb natuke arukust üle, et lebolt võtta, kuid pärast kolme tööpäeva, kui nädalavahetus juba kätte tuli, siis tundus õlu jälle nii hea maitsvat! Õigemini esialgu oli tegelt plaan Heidiga väike laupäevane kohting teha. Megailus ilm oli, ning otsustasime, et Maltby St marketile oleks sobilik minna. Seda enam, et Karin ja Trudy carti peal tööl olid koos too päev. Läks veits aega, et kohale jõuda, sest ma muidugi viisin meid VÄGA vales suunas mingi kümme minutit, aga kohale jõudsime!
Nii kuum oli, et võtsime külmad kohvid, kuid sellest jäi üsna pea väheks, ka Karin oli tööga mingi hetk ühel pool, nii et haarasime õlled. Pudelikesest jäi ka väheks, nii et hakkasime mingis suunas ühel hetkel kõndime lootuses, et mõni inimlik pubi tee peale jääb. Jäi. Läksime sisse. Selgus, et tegu oli Wetherspoonsiga, nii et oli kohe teada, et sinna jääme siis kauemaks. Kui juba neljas round käsil oli, siis tekkis hiilgav idee Camdenis välja minna, mida me ka tegime. Muidugi valmistusajaks oli poest vaja veel õlle haarata. Ma ei saa ausalt aru, kuidas ma selle binge drinkimise üle elasin!! Ma lihtsalt ei saa aru. Väljas olles nägime veel neid vanu häid prantslasi, kellega me siis edasi koos tinutasime. Lõpppunkt oli Elephants Head, kus ma mingi suht kena Argentiinlasega tutvusin. Oleks ju võinud noh väiksed faktid nagu, PÄEV ENNE WORLD CUPI ja ARGENTIINLASEGA suhtlemine. Aga nagu ma just seletasin seda alkokogust, mida mu keha kandis, siis jagasin ma vähe matsu ja üldse imestan, et ma mingi normaalse vestluse üldse maha pidasin. Või tegelt, normaalse vestluse all pean ma silmas seda, et arvasin, et Argentiina ammu MM'ilt väljas ja ütlesin, et oiiiii toooo baaaaad for Argentiiiina........ja tegin veel sjuukest haput nägu. Ma imestan, et ta lihtsalt minema ei kõndinud. Kui ta vetsu läks, siis ruttu ütlesin Karinile ja Heidile, kes koos nende kolme prantsuse poistega mind ja seda tüüpi rivis lihtsalt terve aja konkreetselt jõllllitasid, keegi vist ei usalda mind :( aga kui ma sain väga šokeeriva MM update'i, siis olin kohe väga agar ta riiki pooldama, win win. Õhtu lõppedes, enne koju tulekut võtsime chicken mushroom baguette'id nagu ikka, ma veel hoidsin enda oma nii ilusti koju tulekuks, et siis saab rahus süüa. Tee peal Heidi rottis meile veel mingi tooli, mis nüüd köögis on ja kus keegi ei julge istuda. Igatahes, mu baguetttte, otseses mõttes olin ühe jalaga üle toa ukse, kui kogu see meeletu sisu lihtsalt mööda koridori põrandat kukkus. Mõtlesin, et okeii polnud seda nii palju midagi. Ja ega ma süües ka aru ei saanud, et veits nukker värk. Hommikul ärgates, ohhh jumaaal selle baguetti sisu oli lihtsalt KÕIKJAL. Ma ei saa aru, kas ma sõingi ainult seda saia arvates, et see maailma parim asi on. Anihoo, pühapäeval saime majast välja kell 5. Käisime jalutuskäigul ning uuesti vedasime end otseloomulikult pubisse, et noh Argentiinat pooldada! Suutsin ära juua 3/4 õlut ja keskenduda umbes 25 min mängust, kui ma pidin alla andma ja poolajal koju kobisin. HALB. Ja kodus ka tegelt lõpuni ei jaksanud mängu vaadata. Uus nädal võis alata uue hooga, olin krapsti kell 6 tööl, õhtul olime Trudy rõdul, jõime viskit ja mängisime kaarte.
Võib eeldada, mida ma taaskord järgmine päev oma nahal tundma pidin arvestades, et alustasin tööd kell 6. Endast hakkab hale. Aga see õudus on jälle möödas. Kuni järgmise korrani!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...