laupäev, november 8

Sügis ja pime aeg

Vahepeal suutsime me uuesti üle kahe nädala ilma internetita olla, sest ühel heal päeval katkestas Orange meil lihtsalt neti ära. WTF. Ja kuna Karin unustas mulle mainida, et ta juba oli rääkinud nendega telefonis ning oli 6ndaks novembriks parandaja saanud (hea, et siin kõik 'kiirelt' reageerivad klienditeeninduses), helistasin ma ise pärast nädalast netipuudumist, kus muidugi peale pikka seletamist suunati mind veel 2 korda kellegi teisega rääkima. Sattusin vist kaugkõne otsa kuskilt faking Indiast, sest see inimene tegi null pingutust, et keegi ta aksendist aru saaks ja minust ta ka aru ei saanud. Täielik debiilik. Lõpuks ütlesin, et OI ma ei saa aru sust, mille peale ta käratas, et MILLES PROBLEEM ON, ja kui ma siis kah lõpuks oma kannatuse kaotasin, vastasin sama valjult, et mu probleem on mu internet, mis on ühtlasi mu helistamise põhjuseks ja siis ma konkreetselt pidin otsast peale alustama. Ma saan aru, et igelt hea idee on kuskil odavamas riigis oma tööjõudu teostada, aga äkki võtaks palgale sellised kompetentsed inimesed, kes VÄHEMALT kommunikeerida oskaks mingil ühisel keelel. FUCK ORANGE. ausalt. Elusees ei soovita seda paska mitte kellelegi.
Igal juhul, vahepeal läks siiski elu edasi ilma netita, oli lausa kellakeeramine kaks nv tagasi, mil ma ühtlasi mitte midagi ei teinud! Väljusin kodust vaid, et toitu osta. Ja siis lihtsalt puhkasin. Ja see lisatund, mis päevale lisandus lihtsalt pikendas mu vedelemist. Ja kuna see nädalavahetus oli nii eventless ja ma lugesin päris palju, siis nägin ma unes TERVE ÖÖ kirjandust. Isegi mitte kirjanduse sisu, vaid lihtsalt raamatulehekülgi. Masendav. JA nüüd on õhtuti nii pime ja kole ja õudne. Tuul ja vihm ainult. Täna ma pole kardinaidki eest võtnud, sest seal õues on lihtsalt nii õudne.
Aga, et natuke värvikamaid asju mainida, siis käisime Lewise gig'il üks päev. Karin tuli tööle järgi mulle, jõudsime veel õlli libistada, millest ma momentaalselt purju jäin, ning vetsus unustasin enne minekut käia ja siis avastada, et bussi ei saanud võtta, sest õhtul kell 7 oli mingi marss okupeerinud sõiduteed. Netis polnud isegi bussiaegu enam, lihtsalt andis errori. YESSSSS saime Moorgate'ist Liverpool Stationini kõndida. Ja siis loksusime sada aastat. Lõpuks leidsime venue üles, jumala mõnus koht mõnus muusikaga.
Siin on Lewis oma võluvate lauludega
Kõige hurvamad poisid Liverpoolist, keda elusees näinud olen. Musikaalselt väga sarnased Mumford and Sonsile,
Ja üsna ok bänd, ei saanud küll kottigi aru, mida see neiu laulis, aga ilus oli vahepeal
Ja põhi event on sellisel aastaajal ju Halloween. Ma kartsin, et ei saagi tähistada, sest mul võeti 2 päeva enne pidu tarkusehammas välja. Ja kuna kõik rääkisid mulle hirmulugusid ja ega tervenemisprotsessi googeldamine ka ei aidanud, siis mõtlesin, et pean nädal aega kodus end peitma. Aga tutkit. Valus polnud, hiljem ka ei pidanud valudes piinlema, paistes ka midagi polnud, nii et sain aga pralletada.
Lõpetuseks tahaks jagada võrratut saja aasta vanust ilukirjandust, mis minu silmis on lihtsalt iidne versioon Cosmopolitanist. Ly käis meil hiljuti Eestis ja leidis raamatu, kus lahkelt ilunippe jagatakse. need vaid mõned silmapaistvamad
Tahaks ainult mainida, et selline idiootsus on uuesti trükki lastud ja teiseks...nii palju siis endaga õnnelik ja rahul olemisest

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...