reede, jaanuar 23

Kultuuri ja tõeteri

Eelmisel laupäeval läksime Heidiga Saachi galeriise, sest ta mõtles juba ammu, et peaks kultuursem olema ning ta saab Time out'ilt igast meeldetuletusi. Peab mainima, et üle pika aja normaalseim kunst, mida ma näinud olen. Näituse nimi on vist Where East Meets West.


Palju muud huvitavat oli ka, ei viitsinud kaamera silme ees käia kogu aeg. Õues nägime inimesi Notes'i kohvitopsidega, ning selgus, et sealsamas Chelsea's ongi meil üks coffee cart. Kuna mul enesetunne oli veits hell, siis ei tahtnud üldse kohvi tegelt. Tegime väikse tiiru ühe turu ümber ning suundusime söögikohta otsima, sest Heidi polnud hommikust söönud. Lõpuks nägime Pizza Expressi, läksime siis sinna. Kunagi on ikka esimene kord ju. Õnneks seal on siiski väike valik, mis ei ole pizza nii et võtsin risoto. Üllatavalt hea oli! Heidi aga võttis mingi low calorie kategooriast hästi kõlavalt pizza, aga no nad vist ongi konkreetselt kaloreid vähendanud sellega, et pizza keskmise osa ära lõikavad ülejäänud pizza küljest ja selle nii serveerivad. Aga see selleks.
Viimasel ajal tööl saab nii palju nalja ja nii stressivaba on. Samas ma arvan, et selle pärast, et juba 28ndal jaanuaril pannakse pood täiesti kinni! Mitte, et mind väga kotiks, ma olen sealt juba ühe korra ära läinud. Aga headest inimestest on kahju, kellel pole nüüd kuskil head kohvi ümbruses juua. Teiseks, ajastus on osadele veits halb, sest jõulude paiku inimesed ju järsku ei oska oma rahadega ümber käia ning nüüd tuleb nii kaua palgapäeva oodata ning tagatipuks tehakse uus pood, kuhu meid kõiki üle viiakse, alles 9ndal veebruaril lahti. Nii et poolteist nädalat on kõigil sund puhkus. Ma küll ei mind'i! ÜLDSE. Samas, see on nii pikk aeg, et ma ei tea, mida peale hakata. Dublinisse on odavad lennud hetkel, aga Heidi ei saa nii lühikese etteteatamisega vabaks päevi. Arusaadav täiesti. Nii et nüüd ma ei teagi. Kogu selle kinni panemisega tulevad vahepeal sellised hetkel peale, et peab ikka viimast nautima! Läksimegi siis Shauni pubisse peale mu tööd üks päev Gregiga. Pidime ühed õlled võtma, aga loomulikult nii ei läinud. Lõpuks oli kõht nii tühi, et läksime Meat Market'ile. Seal on ikka hea burks! Kõht hetkel nii tühi, et ma sööks hommikusöögiks ka seda!! Peale seda suundusime Greg'i ülikooli baari. Ta käib King's Collage'is, mis on kohe Somerset House'i kõrval ehk siis ka Covent Gardeni alas. Sain probleemivabalt sisse ning baaris ka keegi mu identiteeti teada ei tahtnud. Nice. Õlu maksis £3. whatt. Miks ta mind sinna varem viinud pole?? Ja megahea vaade oli Thames'ile ka veel! Tundsin end jälle nii noore ja rumala üliõpilasena. Aga samas ringi vaadates hakkas nii vana tunne, seal ju puhta mingid 20 aastased!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...