kolmapäev, veebruar 11

Aastakese võrra vanem

Reedel oligi siis see sünnipäevake meil. Midagi erilist ette ei võtnud, päeval pidime uues poes asju lahti pakkima, ainult, et seda ei saanud teha, sest järsku meie ehitajad va geeniuseussid avastasid, et seal pole elektrit. Ehk noh, meil polnud seal üldse asja. Olimegi siis Liviaga hoiuruumis ja üritasime seal asju ümber organiseerida, mis osutus suht võimatuks, sest kõik kastid ja asjad olid nii rasked ja suured ja meie väetid lihtsalt ei suutnud. Siis saabus meie Lee. Autojuht. Ta mingi hull ragbi mängija ehk MEGAKAPP, kelle läheduses on kõige safe'im tunne maailmas, kes seal hakkaski siis ühe käega umbes asju eest tõstma. Sain sealt igatahes päris hea trennilaksu. Samas, arvestades seda, et ma pärast oma tekikoti pakki ringi tassimist käevalu sain eelmine kolmap, siis suht iga liigutus on mu jaoks trenn. Esmaspäeval ja eile olin Trafalgari poes, ja ma ei tea, mida ma seal nii teisiti teen, aga mu käelabad on nii valusad. Mul on raske isegi sõnumeid saata. Eniveis, reede õhtul oli tuju suht null, sest nagu ikka leiavad osad inimesed selle kõige õigema ja erilisema hetke, et hinge sittuda, nii et ma koukisin taas mee Jack Daniels'i sügavkülmast ja nautisin üksinduses kui hea see mekkis. Siis mul õnneks tuli aru pähe ja ma ei viitsinud haletseda ja in no time oli Ly ja Yahja kodus ja siis me istusime ja ajasime niisama juttu. Karin tuli ka Šampaga, nii et vähemalt midagigi tähistamislaadset reedel juhtus. Laupäeval oli meil suurem pidu. Nii mõnna ja lõbus oli.
Ester tegi nii hea koogi!
Jim ja Jack reunited!
Siis kui kõik Karini tuppa kadusid ja kinke/kooki ette valmistasid
Plaan oli lõppude lõpuks rahvas majast välja saada ning kuhugi välja minna. Aga kuna me tegime seda alles kell 1am, siis arvata on, et kuhugi polnud väga mõtet minna enam. Spiritual Bar'i omanik lahkelt lasi meid oma suletud baari sisse ning lubas baarmanil meile paar õlle müüa. Jõime need suht ruttu ära ja läksime Camdeni rännakule lootuses mõni lahtine pubi leida. Aga ühtegi ei leidnud :(
Selle asemel aga nagu ikka, Camdeni puhul mitte väga ebatavaline vaade
Nüüd olen ma põhimõtteliselt ikkagi töötu. Uus pood pidi alustama esmaspäeval, mis arvatavasti juhtub järgmine nädal. Õnneks Trafalgaril on alati abikäsi vaja, ning Fabiol nüüd roastery's ka. Nii et olen seal üks päev. Ja paanikahoos olin ka nõus ühte teist uut poodi Canary Wharf'il aitama avada, mis on ka juba järgmine nädal. Äge tegelt, et saab erinevaid asju proovida ja näha!

Mu uus obsession on Wes Anderson'i filmid. Ma lihtsalt nii in laaaav. Soovitan!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...