pühapäev, mai 24

Lust ja lillepidu

Oeh, eile tuli taas kord ohverdada oma hea pühapäevane enesetunne. Tegelt see oli seda väärt (samas nüüd on hea öelda, kui lõpuks pikk tööpäev seljataga on ja ma taas voodis saan siruli olla), sest Ragulil on homme sünnipäev ja siis selle auks käisime dringitamas. Oli hea ka väike pingutus teha ta sõpradega rohkem hängida. No need inimesed küll töölt, AK ja ta tüdruk, Alba ja ta poiss ja siis meie. Alba tüüp töötab kuskil kokteilibaaris Old Streetis, mis põhimõtteliselt tähendab seda, et ta teab seal 15km raadiuses kõike baarmen'e. Saimegi kõik Shoreditch'is kokku. Õhtu jooksul käisime kolm baari läbi. Igas kohas mekkisime aina rohkem ja rohkem kokteile. Pean häbiga tunnistama, et jumala head olid. Ja kuna see Daniel on hea sõber igal pool, siis päris head arved olid ka. Äge oli küll laivi lennata ja teeselda, et mu lemmik koht maailmas, sest kõik töötajad igal pool suht lahedad ja sõbralikud, aga no i'le pani täpi see, kui me Shoreditch'ist Old Street'i TAKSO VÕTSIME. Ma sain aru, et inimestel on jalad kõndimiseks antud...Päriselt, see on mingi 10 min jalutuskäik aga noh. Mõnikord võib kunnitseda ju!
Ja nüüd tegelikult on täna staff party meil, aga elusees ei viitsi ega suuda seda üle elada oma hetke konditsioonis. Neljapäeval oli Briari ära saatmis joogid, nii kurb oli tõdeda, et ta Uus Meremaale tagasi peab minema :( Reedel pidin minema Marvini sünnale. Heidi oli hästi ägeda üllatuspeo korraldanud, aga ma pidin kompromissi tegema ja sinna mitte minema, sest muidu ma oleks ausalt laip praegu vist. Homme ju bank holiday nii et saan mõnuga jälle 10 h tööl olla. Peale seda on ainult 2 päeva veel jäänud ja siis on GOOD BYE NOTES. Lisaks, on plaanis Raguli juures olla nädal aega. Sama hästi nagu elaks teises linnas, sest ta elab nii kaugel lihtsalt. Ühe korra olen seal käinud ja kui ma oma google maps'ist aru üritasin saada, kus ma üldse olen, siis see lihtsalt ei õnnestunud. Aga eks ma pean teeotsa ülesotsimise oskuse ära omandama, muidu on vist kehvasti!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...