laupäev, oktoober 17

järjekordne oktoobri kuu

Nii palju rohkeid aegu on vahepeal mööda läinud. Silje käis külas näiteks eelmine nädal. Nii hea meel oli teda näha üle nii pika aja! Ta ei jäänudki ülde kauaks, nii et palju ei saanud ette võtta. Viisin ta Camdenisse, Brixtonisse, Karini kohvikusse ja kesklinna Big Beni üle kaema. Viisin ta eelmine reede Victoria jaama ära, et ta ilusti sealt rongi otse lennujaama saaks võtta. Ise pool minestusäärel hommikul vara, sest mul oli lihtsalt niii paha ja nii rõve külmetus. Olin endaga lõpprahul, et enne koju tulekut jaksasin veel hunnik puuvilja kokku osta kui järsku Silje sõnumit lugedes selgus, et ta läks valesse lennujaama. No Simmmooooo. Muidugi jäi ta lennust maha, a sealt lennujaamast sai teise lennu peale õnneks. Sjuuke naljahammas ikka.
Käisime üks päev Roystonis, seal linnakeses, kus Ragul sai oma lemmikut magustoitu. Polnud midagi muud oma vaba päevaga peale hakata, nii et nii me siis otsustasimegi ainult selle pärast sinna sõita. No tegelikult sõitsime sinna, siis sõitsime tagasi Hatfieldi, ööbisime Raguli majas. Seal oli parasjagu üks vaba tuba ning järgmine päev käisime ära Cambridge'is. Ma pole varem käinud. Seal on niiii kenaaa. Kohati meenutab Amsterdami oma jalgrataste ja kanalitega. Võtsime oma uhked kokku pandavad rattad ka kaasa, et saaks linna vahel tiirutada. Ilmaga ka vedas. Külastasime paari ülikooli kompleksi. Mu enda Stirlingu ülikooli linnak kahvatub nende kõrval! Iga hoone on konkreetselt loss. Mingi aeg tahaks kindlasti tagasi minna.
Eile käisime Hastings linnas lootuses, et on ilus ilm ja saame oma rattaid kasutada aga no ei. Ilm oli halb, rattad jäid autosse, kondasime niisama veidi linna peal kui ette juhtus tatoveeringu salong. Ragul alguses naljaga ütles, et ooo teeme tatoveeringud, aga noh lõpuks tegimegi.
Palju kahjuks ringi ei jaksanud ega tahtnudki käia. Ma ei tea, kuidas ma selle talve üle peaks elama, sest juba +10 kraadi juures mul on selline tunne, et ma külmun ära lihtsalt. Ma ei saa aru, kuidas nii saab??? Vanasti ma üldse külma ei kartnud. Ma ütlen, see meie mega soe ja hubane tuba on mind ära hellitanud!!
Teel Hastings'isse märkasime ühte lahedad farmi poodi. Seal oli nii palju ägedaid asju jakingi ideid!
Talve tulekuga seoses otsustasin Ragulile kampsuni kududa. Alustasin umbes kolm nädalat tagasi, progressi on veits olnud, a loodan jõuludeks valmis saada selle, et ta seda Eesti maal kanda uhkusega. Ma muidugi ei teadnud, kust üldse lõnga osta. Karini soovitusel läksin Stoke Newingtoni. Guugeldasin mingi lõnga poe, aga no kui ma selle seal kandis üles leidsin, pidin rabanduse saama. Üks lõngakerake £16!!! Okeiii, sinna on vist kulda sisse põimitud. Eniveis kõrval poes oli valik ok ja hinnad nagu veits leebemad.
Üleeile otsustasime kinno minna Macbeth'i vaatama. Oh lord. Esiteks ma ei tea üldse, mida see Macbeth endast kujutab ning teiseks ei saa ma vanast ja luulelisest inglise keelest aru, nii et me mõlemad Raguliga andsime pärast 5 min alla. Sellist asja pole varem juhtunud...A no teised ka tööl täna ütlesid, et peab teadma, mis loo sisu on, siis enam vähem on aimdu, mis toimub. Hilujuti nägime The Martian'it, see küll väga meeldis!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...