neljapäev, detsember 31

Hea aasta lõpp

Noh, 2015 ongi lõpukorral. Jälle kuidagi nii kiiresti see jaanuari viimane päev kätte jõudnud. Aga uus algab jälle uue ja veelgi parema hooga! Sel aastal on nii palju juhtunud ja eluke on nii heas paigas hetkel, et lausa uskumatu tundub kohati. Olen nii palju häid ja huvitavaid inimesi kohanud, natuke ilma näinud, töö ja elukohta vahetanud, kodus kallimaid näinud, tuusa peika leidnud, kihlunud, only to name a few! Oleme Raguliga nüüd tuleviku plaane teinud ja fingers crossed et kõik plaanipäraselt läheks!
Ma otsustasin, et tahan uut aastat vastu võtta mugavalt, nii et läksin ja ostsin omale spordi rinnahoidja esimest korda elus ja ma ütlen ausalt, et ma ei taha seda enam elusees ära võtta! Ja teiseks mõtlesin, et mina ei taha uuele aastale vastu tulla kui kodus on kõikjal segadus, hakkasin siis asju ümber organiseerima. Saime eile Karini käest pagasi tagasi, mida me Eesti reisu jooksul jagasime, nii et meil on nüüd veeeel rohkem asju, mida pole lihtsalt kuhugi panna enam. Tegin korrastamisel väikse pausi, et näha kas tõesti Raguli jõuluks saadud mingi helikopteri laadne mänguasi enam ei tööta. Aga näed, TÖÖTAS. Lülitasin lihtsalt sisse ja välja, ja no siis koristamine jäi pooleli, sest see on tegelt nii äge mänguasi. Aga siis said kahjuks patakad tühjaks ja ma pidin koristamisega edasi tegelema.
Aga mis kõige peamine, Ragulil on alati tarkusetera, et tema ei taha kunagi esimese asjana uuel aastal joobes olla, unlike me kes iga jumala aasta suudab eelneva aasta vahetuse üle trumbata oma alko tarbimise koha pealt. But not today! Tänaseks oli esialgu plaanis lihtsalt AK, ta tüdruku ja ta vennaga olla kuskil. Aga noh, AK ja ta vend ei joo ja tüdruk on homme 8.30am tööl. Nii et ma ei tea, mis kavatsus neil oli..ja Karin on vist Fredi pubis, sest Fredi on tööl ja tahab, et Karin seal istuks. A see plaan pole enam väga ahvatlev, sest Ragul hetkel kolib tööga uute kööki, mis vist ei suju just kõige paremini, nii et ta tahaks hoopis tsillida. Mul pole selle vastu ka mitte midagi, tundub tõesti hea idee enam vähem kainena see aastavahetus püsida. Väikse šampa ikka teeme!
Ma olen veits umbusklikuks muutunud, ma olen täna endale juba kolm korda haiget teinud, suht rumalatel viisidel, loodan, et see loll komme järgmisesse aastasse ei kandu!
Alaku uus aasta kõigil suure pauguga ja saagu kõik väiksemad kui ka suuremad plaanid teoks! HEAD UUT xxx

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...