pühapäev, august 28

Ikka veel nii iluz suvi

Apppiii kui soe ja mõnus ja ilus on ikka veel olnud! Veits iseti tahaks ära sõnuda, sest nii palav on lihtsalt. Täna on hea jahe olnud. Või noh, mõnus tuul. Ärkasin öösel selle peale üles, et tundsin jalgadel eriti tugevat tuult. Nii hea oli!
Sel nädalal mul vabade päevadega vedas- teisipäeval ja kolmapäeval oli 30 kraadi ja null tuult. Istusin pikalt pargipingil, sain isegi päiksepõletuse. Siis läksin šoppama ja sealt Ragulile hotelli külla. Seal oli mõnus õhu konditsioneer. Rüüpasin maitsvat rohelist jääteed ja lugesin raamatut.
Järgmisel päeval ei tahtnud enam väga väljas olla. Hommikul käisin jalutuskäigul, mis osutus 50 minuti pikkuseks. Ei tundunud, et nii palav oleks olnud, aga see oli suht vara sellepärast. Hiljem läksin Wood Greeni kinno Finding Dory't vaatama. Ma olin mingi megaõhinal sellest, aga pidin pettuma. Polnud pooltki nii hea, kui Finding Nemo. Suht jura isegi. Hakkasin ühel hetkel tukkuma ja siis sain aru, et peab ära minema. Mida ma seal laste keskel ikka norskan üksinda. Otsutasin lahkuda, ja oiiii õues oli nii faking kuum. Siis kahetsesin oma otsust, et kinos oli kah hea jahe.
Reedel käisin Kariniga koos kohvi maitsmis üritusel. Seesama tüüp, kes neid Poola kohvisid meile tõi tööle korraldas selle ürituse The Peanut Vendor'is Victoria pargi külje all. Mõnus jalutuskäik oli mul pargist läbi Hackney Wick'ist sinna kohvikusse. Seal oli nii vähe inimesi. A vist sellepärast, et bank holiday weekend on, inimeste viimane võimalus linnast ära minna enne kui kool jälle algab. Ma muidugi käisin mööda varje, sest päike põletas retsilt.
Maitsmisele ei tulnud palju inimesi, mis tähendas meile kõigile rohkem tasuta õlut! Nii et saime head õlle, head kohvi, mõnusaid jutuajamisi ning hiljem nad andsid meile veel kaasa õlut, nii et istusime Kariniga pargis, ajasime juttu ja jõime kernelit.
Täna olin ainult 3ni tööl. Oli küll kiire hommik ja lõuna, kuid kui asi maha rahunes, siis oli meid liiga palju tööl. Mul nii gruuvi pärast lõuna, pesen pesu, ostan lennupileteid ja kuulan Digable Planets. Mõnus 90ndate hip hop. Eelmine kord me ei ostnud siiski jõulu lennupileteid ära, sest Ragul ei saa töölt vabaks. Nii et lähen üksi. 22 dets Helsingisse, mingi hetk sealt Eestisse ja Tallinnast 29ndal lendan tagasi. Ei jõua ära oodata!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...