teisipäev, august 23

taasiseseisvus ja muu lahe värk

Laupäeval oli ju taasiseseisvuspäev. Kuigi noh, emme pidi seda mulle meelde tuletama, aga ikkagi. Olin tööl ja olin mänedžeri rollis, sest kõik ülejäänud on ära hetkel. Päeva alguses mõtlesin, et I can do this!!! Mis seal rasket ikka on. Teel tööle mul tuli meelde, et äkki northen line ei tööta, sest mõned nädalavahetused on nii olnud, et poole teel peal pean bussi võtma. Ja selguski, et sama keiss jälle. Läksin agaralt Kings Crossis bussi peatusesse, olin jumala kindel, et jõuan õigel ajal tööle. Ainult, et ühtegi bussi ei tulnud 10 minutit. Veits närvi ajas. Meid polnud hommikul tööl ka piisavalt, et kõik asjad õigel ajal tehtud oleks saanud. Lõpuks tuli üks buss, mis kõige lähemale mu tööle läheb Kentish Towni ja sealt ka veel 10 min kõndida. Läksingi siis Kentish Townis maha, hakkasin ahastusest jooksma, muidugi läks siis must kaks bussi mööda. Kena. Ja terve see tänav on üles mäge. Eriti kena. Mul oli 2 minutit tööl aega, et kohv ilusti ära sättida. Ja oligi nii, et nii pea kui kell 8.30 sai, hakkas inimesi sisse voolama ja see ei lõppenud. Lõpuni välja oli suht kiire.
Õhtul mõtlesin, et koju ei viitsi tulla, sest Ragul oli oma ema juures. Ja pealegi tahtsin siiski taasiseseisvust tähistada ja töö stressi maandada. Läksingi siis Homertoni Kariniga kokku saama, et natuke õlutada. Mingi suht norm pubi on ta kodu juures. Kuigi oli laupäev, polnud üldse palju inimesi. Ideaaaalne. Jõin kokku vaid kolm õlut ja ohhh kui kehv oli pühapäeval. Enamus päevast ma ei pannud tähele, sest tööl oli nii kiire lihtsalt. Isegi kodu poole teel olles mõtlesin, et võiks vabalt jooksma minna vms. Aga kui koju tulin ja lebosse korraks viskasin ja Raguliga juttu ajasin, hakkas halvem ja halvem. Alguses mõtlesin, et niisama kõht on tühi ja sellepärast paha. A kui hakkasime netist vaatama Carribean menüüd, et mida tellida, mul hakkas niiiii halb ja üldse mingit isu polnud. Vanal ajal isegi pärast nädalast pidutsemist ei tekkinud sellist surma tunnet kui nüüd peale kolme hädist õlut. Jumala eest. Ma hakkan ikka vanaks jääma.
Eile oli õnneks tööl vaikne, siis sai niisama lollitatud ja tsillitud ja täna on vaba. Õues on niiii iluuuus!! Ma ei tea veel, kas ma tahan läbida pikka teekonda ja parki minna, ja sealt poole tunni vältel lahkuda, sest palavusest hakkab paha või minna lihtsalt šoppama...äkki istun siin kodu juures natuke pargi pingil ja siis lähen šoppama...Samas mul on vist jumet vaja...Meil on üks püsikas, kes alati kannab päikseprille, ka toas olles. Ja se nii häirib mind. Aga no ma olen taibanud, et ju tal on põhjus selleks. Eile tuli kohvikusse ja kiitis mu head jumet. Mul oli et eeee ??? you think?? ja siis ta ütles, et aa võibolla on asi mu prillides. Võttis prillid eest ja ütles aa sorri. Selguski, et tal on need nägemisprillid hästi kanged. Ilma nendeta üldse ei näe midagi.
Meil tuli laupäeval tööle mingi tüüp, kes hakkas midagi näidistest jahuma ja ma juba mõtlesin, et eiiii me ei taha mingeid uusi "maailma parimaid" kookose joke või muid innovatiiseid mahlu. Aga eiiii ta andis meile erinevaid kohvisid. Niisama. Tasuta. Ja kuna meil pole eraldi grinderit, et neid jahvatada ja serveerida, siis võtsin koju neid. See on Java Coffee Poolast. Röstivad seal oma ube värskelt, kui tellitakse ja saadavad siis sealt siia. Ja need kaks Keenia ja Etioopia omad, mida proovinud olen, on nii head!
Single origin, mis on mu vaieldamatu parim valik kui tahan filtri khvi teha. No ma kodus teen aeropressiga. Aga alati mu kogused ja asjad on suht huupi, sest mul pole mingeid mõõtmisriistu. Nii et tellisin just ebayst omale igast kraami, et tulevikus saaks kodus veel paremat kohvi teha! Ostsin käsi jahvati (MIS MAHUB AEROPRESSI SISSE, win), kannu, mille sisse saab aeropressi teha ja kaalu. Ma mega õhinal!!!
Aga nüüd söön ja lähen õueeee
(Ahjaa, me ei käinudki Alexandra Palace'is järve peal. See oli pigem lastele mõeldud. Sel asemel nautisime vaadet. Vaatasime veel mingit mega binoklitega kaugustesse, ja läksime kinno The Shallows'it vaatama. Mulle väga meeldis!)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...